رئیس هیئت فوتبال استان قم:
رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: متأسفانه مدارس فوتبال در گذشته در اختیار افراد خاص بود که این انحصار را شکستیم و مجوز تأسیس ۲۰ مدرسه را صادر کردیم.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در چند سال گذشته در این هیئت ورزشی، اظهار داشت: از سه سال و نیم پیش با توجه به نیاز هیئت فوتبال استان به جوان‌گرایی کمیته جوانان این هیئت تشکیل شد.

وی رساندن مدارس فوتبال از 5 مدرسه به 20 مدرسه فوتبال را مدنظر قرار داد و افزود: متأسفانه این مدارس درگذشته در اختیار افراد خاص بود که این انحصار را شکستیم و اعلام کردیم به هرکسی علاقه دارد و می‌تواند در این مدارس کار کند مجوز می‌دهیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بابیان اینکه کمیته داوران این هیئت توانسته پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما برای نخستین بار داور وسط و کمک‌داور در لیگ برتر کشور داشتیم و در حال حاضر 27 داور در سطوح مختلف لیگ‌های کشور سوت می‌زنند.

وی تصریح کرد: با رایزنی که با کمیته داوران داشتیم توانستیم آموزش داوری را برای سنین 17 -18 برگزار کنیم و موفق شدیم برای نخستین بار یک داور 19 ساله قمی در لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور به‌عنوان کمک‌داور قضاوت داشته باشد.

بهرامی ضمن انتقاد از عدم اعتماد به جوانان درگذشته ادامه داد: درگذشته در قم 4 مربی درجه Aداشتیم که امروز به 18-17 داور رسیده است و کمیته آموزش این هیئت با برگزاری کلاس‌های توجیهی مختلف توانست برای نخستین بار دوره مربیگری سطح یک و دو آسیا را هم‌زمان برگزار کند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه مربیانی که دوره‌های آموزشی را می‌گذرانند زیاد دنبال کار نمی‌روند و منتظر فراهم شدن کار می‌مانند، گفت: برخی از مربیانی که این دوره‌ها را می‌بینند با آنکه وقت و هزینه کرده‌اند زیاد به دنبال فعالیت نیستند و نمی‌توان انتظار داشت کار خودش برای افراد فراهم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: در بخش فوتبال بانوان نقطه‌ضعف وجود دارد و حمایتی از بانوان درگذشته نبوده  و با توجه به محدودیت‌ها و حواشی‌ها گرایش هیئت به سمت فوتسال رفته است که در استان قم در لیگ دسته دو دارای تیم در این رقابت‌هاست.

وی تشکیل کمیته اخلاق در این هیئت را از اقدامات فرهنگی دانست و افزود: برای نخستین بار در کشور به علت رابطه‌ای که با مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار کردیم توانستیم نخستین کمیته اخلاق کشور را در قم ایجاد کنیم.

بهرامی با اشاره به اجرای طرح آسیا ویژن در قم ابراز کرد: این طرح از سال 86 باید در قم اجرا می‌شد ولی به دلایلی این اتفاق انجام‌نشده بود ولی خوشبختانه موفق شدیم این طرح را اجرا کنیم و اطلاعات تمام تیم‌ها را ثبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان قم 26 دی‌ماه برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار