مدیر صندوق کارآفرین امید استان یزد گفت: کسانی که دارای ایده و فکر نو هستند می توانند با نام نویسی در صندوق تا سقف یک میلیاردریال از تسهیلات صندوق بهره مند شوند.
کد خبر: ۳۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد امامی یکشنبه با بیان اینکه هدف اساسی صندوق کارآفرینی، پرداخت تسهیلات در زمینه مشاغل خرد و کارگاههای کوچک است تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون صندوق کارآفرین امید مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.
امامی با بیان اینکه خلاقیت و ابتکار در جوانان ایرانی زیاد است گفت:جوانان میبدی این خلاقیت را در تولید انواع پمپ لجن کش و جرثقیل با قمیت خیلی کم به عرصه ظهور رساندند و توانستند خدمات خوبی را به استان و استانهای همجوار دراین زمینه ارائه دهند .
امامی در خصوص نحوه پرداختها هم گفت :به هیچ وجه پولی به شخص داده نمی شود و مبلغ مصوب طی 3 مرحله برای مکان ،تجهیزات و سرمایه در گردش به متقاضی واجد شرایط پرداخت خواهد شد .
وی ادامه داد :یکی از کارهای صندوق مشاوره است و صندوق به کسانی که وام می گیرند را به حال خود رها نکرده بلکه در خرید و اجرای طرح به آنها مشاوره می دهد.
امامی افزود: 2کارگاه تولید پمپ و جرثقیل درشهرستان میبد افتتاح شد که برای راه اندازی این دو کارگاه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از تسهیلات صندوق کارآفرین هزینه و زمینه اشتغال 10 نفر فراهم گردید.
وی تصریح کرد:کارگاه تولید پمپ لجن کش نخستین کارگاهی است که در زمینی به مساحت 525متر راه اندازی شده و توانسته با طراحی و تولید انواع پمپ های لجن کش نسبت به مشابه خارجی آن ،صرفه جویی ارزی زیادی را به همراه داشته باشد .
براساس این گزارش ، این کارگاه علاوه بر تولید انواع جرثقیل از تناژ3 تا 50 تن ،به تعمیر و طراحی و تولید ماشین آلات سنگبری ،کاشی بری ،گردبرصنایع فولاد و بالابرهای باربر صنعتی می پردازد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار