کد خبر: ۳۱۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 29 October 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با تاکید بر اینکه بر اوضاع تیمش تسلط کامل دارد، گفت: تیم را در ابتدای فصل به نحوی جمع کرده‌ایم که با چند هفته نتیجه نگرفتن به حاشیه نمی‌رود.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ، نتوانستیم مانند پیش از تعطیلات عمل کرده و از سه مسابقه تنها دو امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: با این وجود کادر فنی بر اوضاع تیم تسلط کامل داشته و راه‌های برون‌رفت از این وضعیت و بازگشت به صدر جدول را به خوبی می‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: ما می‌دانیم که در این شرایط باید چگونه عمل کنیم و خوشبختانه در ابتدای فصل تیم را به نحوی جمع‌ کردیم که با چند هفته نتیجه نگرفتن، به حاشیه نمی‌رود.

کریمی گفت: از سوی دیگر مدیریت باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کامل را انجام می‌دهد و همین امر از یک سو به ما قوت قلب بخشیده و از سوی دیگر وظیفه ما را در قبال تعهدی که داریم، افزایش می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که دلایل عدم نتیجه گیری اکسین طی سه هفته اخیر چه بوده است، بیان داشت: من نام این وضعیت را نتیجه نگرفتن نمی‌گذارم، اما به هر حال قبول دارم که از دو فرصت بازی در خانه استفاده خوبی نکردیم و تنها دو تساوی کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: اگر به دیدار اکسین برابر آلومینیوم اراک و همچنین مس رفسنجان دقت کنید، در اکثر دقایق ما مالک توپ و میدان بودیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم، اما در زدن ضربات نهایی و تبدیل موقعیت‌ها به گل خوب عمل نکردیم.

کریمی ادامه داد: مهاجمان و بازیکنان تهاجمی ما باید بدانند که به موقعیت گل امتیاز نمی‌دهند و به همین دلیل باید در ضربات نهایی دقت کرده و بی‌دلیل فرصت را از دست ندهیم.

وی اظهار داشت: به همین دلیل طی روزهای اخیر و تا پیش از دیدار برابر تیم فوتبال خونه به خونه در هفته دوازدهم، تمرینات اختصاصی برای مهاجمان اکسین طراحی و اجرا می‌کنیم.

لازم به توضیح است، تیم فوتبال اکسین البرز هم اکنون با کسب 20 امتیاز در رده پنجم لیگ آزادگان قرار داشته و تا صدر جدول تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار