دبیر هیئت کشتی استان قم از آغاز رقابت کشتی گیر قمی در مسابقات دانشجویان جهان در ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 29 October 2016
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: مسابقات کشتی دانشجویان جهان در حالی در ترکیه در حال برگزاری است که مسابقات بخش فرنگی این رقابت‌ها از امروز شنبه آغاز می‌شود و کشتی قم در ترکیب تیم اعزامی از کشورمان یک نماینده دارد.

وی افزود: علی‌ زینتی رفاه کشتی گیر فرنگی کار قمی امروز شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه در رقابت‌های دانشجویان جهان درکشور ترکیه بروی تشک خواهد رفت و این در حالی است که وی بر اساس قرعه در دور اول استراحت دارد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: بعد از برگزار مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان در شهر کروم ترکیه قرعه کشتی گیر قمی تیم ملی دانشجویان کشورمان مشخص شد که بر این اساس علی زینتی رفاه در وزن ۸۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نماینده لهستان سرشاخ خواهد شد.

رضایی بیان داشت: تیم کشتی فرنگی استان قم نیز در حالی در مسابقات لیگ برتر کشتی در مرحله دوم شرکت کرد که این مسابقات در تهران برگزار شد و فرنگی کاران قم در دور گروهی با یک پیروزی و ۳ شکست به کار خود پایان دادند و موفق به قرار گرفتن بر روی سکو نشدند.

وی عنوان کرد: تیم کشتی فرنگی قم در این مسابقات برابر تیم فلک الافلاک لرستان به پیروزی رسید اما در برابر سایر حریفان از جمله تیم بیمه رازی قهرمان مسابقات بازنده شد و در دیدار برابر ۲ حریف خوزستانی خود که از کشتی گیران صاحب نامی بهره‌مند بودند نتیجه را واگذار کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم هیئت کشتی استان قم در لیگ برتر بدون حامی مالی در این مسابقات حضور پیدا کرد و تیم جوان و جویای نام ما توانایی رقابت با تیم‌های قدرتمند کشور را نداشت و بیشتر به دنبال تجربه شرایط لیگ برتر و مبارزه با حریفان ملی پوش بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار