در این آیین هنرمندان آستارایی شامگاه سه شنبه با گرد هم آمدن در محل گالری معراج اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از تلخی ها و شیرینی های عرصه بازیگری گفتند.
کد خبر: ۳۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 06 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در این آیین هنرمندان آستارایی شامگاه سه شنبه با گرد هم آمدن در محل گالری معراج اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از تلخی ها و شیرینی های عرصه بازیگری گفتند.

یاد کردن از استادان مسلم عرصه تئاتر و بازیگری نظیر حمید سمندریان ، خسرو شکیبایی و حسین پناهی با قرائت شعر و قطعه ادبی حال و هوای خاصی را به گردهمایی هنری در آستارا بخشید.

در گوشه ای از این آیین قرار گرفتن چهره های پیشکسوت تئاتر در قاب عکس دوربین بازیگران جوان نشان از احترام و علاقه قشر جوان به چهره های خاک خورده نمایش داشت.

فرشاد فاضلی مقدم مسوول کانون فیلم و عکس اداره ارشاد آستارا در حاشیه این آیین به  گفت: امسال آیین های بزرگداشت روز جهانی تئاتر از چهارم تا بیست و پنجم اردیبهشت در کل کشور برگزار می شود که این آیین به صورت شهرستانی در روز 15 اردیبهشت ماه در آستارا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در شهرستان آستارا در عرصه بازیگری مشغول فعالیت هستند ، افزود: باید حمایت از این استعدادهای گمنام در دستور کار متولیان فرهنگ و هنر باشد چراکه آینده تئاتر شهرستان بوسیله این هنرمندان رقم زده می شود.

وی از برگزاری کلاس های بازیگری کانون فیلم و عکس خبر داد و بیان کرد: این کلاس ها زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا در ایام فرد هفته از ساعت 16 تا 19 در محل اداره ارشاد برگزار می شود.

نمایشنامه خوانی ، قرائت پیام روز جهانی تئاتر و اجرای قطعاتی از موسیقی از دیگر بخش های این آیین بود.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار