کد خبر: ۳۱۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 25 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 169 کیلوگرم حشیش و تریاک در دو عملیات در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز مشخص شد که اعضای یک باند فعال در امر تهیه و فروش مواد مخدر قرار است یک محموله مواد مخدر را توسط دو دستگاه تریلی از یکی از استان‌های شرقی کشور به تهران و البرز منتقل کنند.

وی افزود: در هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مأموران به محورهای مواصلاتی یزد - تهران اعزام و محور مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و در نهایت تریلی‌های مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

کامرانی صالح با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور 99 کیلوگرم حشیش و 70 گرم هروئین کشف کردند، بیان داشت: در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: همچنین دراین مدت 70 کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر در منطقه گلشهر، ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

کامرانی صالح گفت: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که این افراد به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از شرق کشور تهیه و در مخفیگاه مذکور دپو کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و پس از ورود به مخفیگاه متهمان از یک دستگاه خودرو پراید که در داخل پارکینگ پارک شده بود، تعداد هفت بسته بزرگ تریاک به وزن 70 کیلو گرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: مواد مکشوفه به همراه دو دستگاه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار