کد خبر: ۳۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 25 October 2016


مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌شد، روزهای سخت اکسین و بازی‌های نفس‌گیر ما فرا رسیده است.

امیر میربزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر تیم فوتبالی دوران اوج و افت دارد و ما نیز از این قائده مستثنی نیستیم و بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا نیز با مشکلاتی روبه‌رو شده و می‌شوند.

وی افزود: مهم این است که یک تیم ورزشی متحد و با انگیزه در کمترین زمان ممکن از مشکلات عبور کرده و خود را با شرایط هماهنگ کند.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: اکسین نیز که برای نخستین‌بار به لیگ آزادگان صعود کرده و برای نخستین‌بار در این مسابقات حضور دارد، در هشت دیدار ابتدایی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به صدر جدول رسید.

میربزرگی گفت: متاسفانه طی سه هفته اخیر نتایجی که رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کند، کسب نکردیم و طی سه مسابقه گذشته، طعم پیروزی را نچشیده‌ایم.

وی بیان داشت: با این وجود معتقد نیستم که اکسین ضعیف شده باشد، ما تنها در نتیجه گرفتن و زدن ضربات نهایی ضعف‌هایی داریم و از این شرایط نیز با هدایت‌های کادر فنی به ویژه آقای فیروز کریمی عبور خواهیم کرد.

مهاجم اکسین البرز افزود: برخی از کارشناسان می‌گویند که ما ضعیف شده‌ایم،‌این در حالی است که طی سه دیدار اخیر ما دو تساوی و تنها یک شکست کسب کرده‌ایم.

میربزرگی در پاسخ به این پرسش که چرا طی سه هفته اخیر موفق به گلزنی برای تیمش نشده است، گفت: ما در برابر فولاد یزد و مس رفسنجان با تیم‌هایی روبه‌رو بودیم که با تمام نفرات دفاع می‌کردند. به ویژه فولاد یزد که در اکثر دقایق مسابقه در یک سوم دفاعی خود قرار داشت.

وی اظهار داشت: در این گونه مسابقات، کار برای مهاجمان سخت می‌شود و وظیفه گل‌زنی به یک خط عقب‌تر و هافبک‌های تهاجمی واگذار می‌گردد و ما نیز از همین شیوه به گل دست‌یافتیم.

میرزرگی در پایان گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در مسابقات آینده، برابر حریفان با کسب پیروزی زمین را ترک کرده و دوباره به صدر جدول باز گردیم.

لازم به توضیح است، تیم فوتبال اکسین البرز در پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با کسب 20 امتیاز در رده پنجم قرار داشته و با تیم صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار