اولین و قدیمی ترین تالار شهر اهواز با تلاش معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز بازسازی می شود
کد خبر: ۳۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 24 October 2016
کار بازسازی اولین تالار شهر اهواز با تجهیز و تحویل کارگاه آغاز شد. امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز از آغاز بازسازی این تالار اهواز خبر داد و گفت: «تالار شهر» که قدیمی ترین تالار شهر اهواز است با استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات روز دنیا بازسازی می شود.طبق هماهنگی های انجام شده از هفته پیش کار تجهیز و تحویل کارگاه این تالار انجام شده است .

وی در ادامه افزود: دکوراسیون ، سن و صندلی ها ، دیوارکوب ها و کفپوش این تالار به طور کلی تغییر خواهد کرد . همچنین برای استاندارد سازی این تالار ، شیب مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا مناسب اجرای نمایش گردد.سقف ، دیوارها و کف با روکشی از چوب آراسته خواهد شدو همچنین از پیشرفته ترین سیستم های نور و صوت دنیا برای تجهیز این تالار بهره گیری می شود.

آهن جان همچنین با اشاره به اینکه تلاش شده تا از فضای سالن نهایت استفاده صورت گیرد گفت: در سالن ردیف اول تعداد چهارده صندلی VIP خواهد بود و در کل 424 عدد صندلی در سالن جای خواهد گرفت و طی کمتر از 6 ماه بازسازی این تالار به پایان خواهد رسیدو تحویل داده می شود.

معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز با بیان اینکه هنرمندان بزرگی از عرصه تئاتر کشور در این سالن به اجرا پرداخته اند گفت: با توجه به اینکه پیوند فرهنگ و هنر و هنرمند اجتناب ناپذیر است و شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی از هنر بهره می گیرد، وجود تالار مجهز برای اجرای برنامه های خاص با حضور هنرمندان زبردست ضروری به نظر می رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: با بازسازی ، تجهیز و تحویل این تالار بتوانیم بیش از گذشته از ظرفیت هنرمندان استان خوزستان در عرصه نمایش بهره ببریم و پیوندی ناگسستنی میان هنرمندان و معاونت فرهنگی شهرداری ایجاد شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: آهن جان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار