کد خبر: ۳۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 05 May 2015
به گزارش ایرنا، به منظور افزایش کیفیت تلفن گویا و تقویب سیستم دریافت تلفن های ورودی در زمان های هماهنگ تلفن گویای نمایشگاه به شماره 8817621 تغییر پیدا کرد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امسال 20 خط تلفن گویا با هدف اطلاع رسانی بهتر، سریع تر و آسانتر راه اندازی شده است که با همکاری 10 اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه یعنی از 10 صبح تا 8 شب آماده پاسخگوی علاقه مندان حاضر در نمایشگاه هستند. 

تلفن گویای نمایشگاه کتاب امکان ارتباط تلفنی با رئیس نمایشگاه را برای عموم مردم و بازدیدکنندگان از آن، میسر می کند.

** 9 خط ویژه شرکت اتوبوسرانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بر اساس اعلام اتوبوسرانی تهران، این شرکت قصد دارد خدمات ویژه ای را برای رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم کند.

به همین منظور این شرکت در کنار تقویت خطوط منتهی به ایستگاه های مترو و خطوط منتهی به پایانه شهید بهشتی واقع در ضلع جنوبی مصلی و خطوط عبوری از ضلع شمالی و جنوبی محل برگزاری نمایشگاه به بازدیدکنندگان سرویس رسانی خواهد کرد.

خط پایانه آزادی-سیدخندان، خط میدان امام حسین(ع)-پایانه شهید بهشتی، خط بیمارستان امام خمینی(ره)-پایانه شهید بهشتی، خط انتهای بلوار ارتش-پایانه شهید بهشتی، خط میدان انقلاب اسلامی-پایانه بیهقی، خط چهار راه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، خط میدان رسالت-میدان ونک، خط میدان رسالت-میدان صنعت، خط رسالت-مطهری، خط فلکه سوم تهرانپارس-شهیدمطهری و سامانه تندرو پنج(BRT) پایانه علم و صنعت-پایانه بیهقی خطوطی است که در ایام نمایشگاه به بازدیدکنندگان خدمات ارایه می دهد.

بر این اساس بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از اتوبوس های خطوط عمومی و خصوصی شرکت اتوبوسرانی در مسیرهای اعلام شده به پایانه شهید بهشتی واقع در ضلع جنوب مصلی حضرت امام (ره) و ایستگاه های ضلع شمال و جنوب مصلی برای مراجعه به نمایشگاه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» برپا می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار