امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد و معیشت چنانچه مورد توجه و مدیریت صحیح قرار نگیرد از راههای خطرناک نفوذ بیگانگان و دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 22 October 2016
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نماز جمعه این هفته سراوان اظهار داشت: حفظ عزت و اقتدار یک ملت با بدست آوردن استقلال و آزادی کشورشان امکان پذیر است و برتری بر بیگانگان یکی از راه های دوری از وابستگی به دولت های دیگر است.
وی گفت: معیشت و اقتصاد از دغدغه های اجتماعی محسوب می شود که اگر به آنها توجه نشود راه نفوذ بیگانگان را هموار می کند همانگونه که یکی از راههای نفوذ بیگانگان به کشورهای اسلامی تامین نیازهای اقتصادی مردم این کشورها بود.
امام جمعه سراوان با اشاره به موقعیت مرزی و جغرافیایی این شهرستان بیان کرد: با توجه به مرزی بودن این منطقه ضروری است مردم با هوشیاری و آگاهی بیشتر از فرصت و موقعیت مرزی این شهرستان بخوبی استفاده کرده و ضمن جلوگیری از نفوذ دشمنان با تجارت قانونی و مبادلات مرزی اقتصاد و معیشت منطقه را متحول کنند.
حجت الاسلام دهقان با گرامیداشت یکم آبان سالروز آمار و برنامه ریزی تصریح کرد: همین برنامه ریزی صحیح باعث شده است تا دولتمردان در عرصه های مختلف اشراف کامل داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل گفت: سازمان ملل باید با چاره اندیشی صحیح از جنایت های صهیونیست ها و کشورهای زورگو و مستبد علیه کشورهای مستضعف جلوگیری کند.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار