امام‌جمعه اقلید با اشاره به هدف شوم دشمنان و فتنه‌گران در تبدیل شیراز به مرکز موسیقی و آهنگ بر هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان در حفظ و ارتقای تقدس اسلامی فارس به‌ویژه شیراز تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ 06 February 2015

به گزارش فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه ظهر امروز این شهر با اشاره به قداست اسلامی شیراز اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور از زمان‌های گذشته به دنبال نابودی حرمت اسلامی این شهر بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن فرهنگ و هنر پهلوی و جشن‌های 2 هزار و 500 ساله طاغوت و ... از اقدامات دشمنان در شکستن حرمت دینی و مذهبی فارس و شیراز بوده است افزود: امروز هم نیروهایی تلاش می‌کنند که استان فارس به‌ویژه شیراز را به یک مرکز موسیقی و آهنگ تبدیل کرده و قداست این شهر را از بین ببرند، ازاین‌رو هوشیاری، بصیرت و اقتدار مردم و مسئولان نظام و جمهوری اسلامی ایران در ناکامی دشمنان بسیار ضروری است.

امام‌ جمعه اقلید با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر تلاش و هوشیاری ملت در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب عنوان داشت: وحدت عمومی و تکیه‌بر توان و قدرت داخلی موجب پیروزی و پیشرفت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد به‌طوری‌که امروز شاهد قدرت‌نمایی ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و... هستیم.

طالبی به نقش والای امام خمینی (ره) در ترسیم انقلاب، مبارزات انقلابی، استقامت ملی، استکبارستیزی، هوشیاری و بصیرت، بیداری ملی و مذهبی، ایستادگی در برابر طاغوت و طاغوتیان و ... اشاره و تصریح کرد: الگوبرداری از خط‌مشی امام در عرصه‌های داخلی و خارجی و بهره‌گیری از وصیت‌نامه و سخنان و نصایح ارزنده ایشان در حفظ و ارتقای اصول اسلامی و ملی انقلاب وظیفه تمام مردم به‌ویژه مسئولان است.

امام‌ جمعه اقلید در پایان سخنان خود با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بیان داشت: حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن نشانگر استقامت، وحدت و همدلی مردم و مسئولان در حفظ و ارتقای آرمان‌ها و اصول انقلاب بوده و موجب ناکامی دشمنان ایران اسلامی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار