کد خبر: ۳۱۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 18 October 2016


مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز گفت: شکست برابر آلومینیوم اراک برای تیم ما شوک بزرگی بود.

سید امیر میربزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین که فصل قبل با قهرمانی در لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرد و برای نخستین بار در این سطح از فوتبال حضور داشت، عملکرد خوبی در جام آزادگان از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: در هشت هفته نخست مسابقات دسته اول، ما به شش پیروزی دست پیدا کرده و در صدر جدول قرار داشتیم که لیگ برای برگزاری مسابقات جام حذفی دو هفته تعطیل شد.

صدرنشین جدول گلزنان لیگ آزادگان تصریح کرد: متأسفانه تیم فوتبال استقلال اهواز به عنوان حریف ما در جام حذفی از حضور در این مسابقات انصراف داد و به نوعی مسابقات برای ما دو هفته تعطیل شد.

میربزرگی گفت: پس از این تعطیلات ناخواسته ما در خانه میزبان فولاد یزد بودیم که در طول مسابقه به دلیل دفاع بسته حریف، کار گره خورد و تنها در دقایق پایانی توانستیم گل تساوی‌بخش مسابقه را به ثمر برسانیم.

وی بیان داشت: ما امیدوار بودیم که در برابر آلومینیوم اراک ناکامی در خانه را جبران کنیم، اما متأسفانه این مسابقه را هم با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردیم.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز افزود: برای ما دو هفته کابوس‌وار سپری شده و شکست برابر آلومینیوم در حقیقت شوک بزرگی برای تیم و همه بازیکنان به شمار می‌آید.

میربزرگی ادامه داد: به طور قطع کادر فنی با دقت مسائل را رصد کرده و بازیکنان پس از شکست برابر آلومینیوم هم قسم شدند که در هفته‌های آتی، ناکامی دو هفته اخیر را جبران کرده و بار دیگر به صدر جدول باز گردیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چرا دو هفته است پای وی به گلزنی باز نشده، گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و زمانی که من گلزنی می‌کردم، همه بازیکنان خوب بودند و تنها می‌توانستم زحمات دیگر بازیکنان را به ثمر برسانم.

این بازیکن فوتبال اظهار داشت: متأسفانه در برابر فولاد یزد و آلومینیوم اراک عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذاشتیم و طبیعی است که در این دو هفته من نیز از شرایط آرمانی دور بودم.

میربزرگی در پایان تصریح کرد: به هواداران اکسین البرز قول می‌دهیم که هر چه سریع‌تر با رفع نواقص و اشکالات،‌ بار دیگر به صدر جدول باز گردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار