کد خبر: ۳۱۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 18 October 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با اشاره به جذب مشارکت عمومی در راستای توسعه بیش از پیش استان گفت: کانون کارآفرینی استان مرکز پویایی و حمایت از ایده های نو باشد.

«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینی استان، اظهار کرد: کارآفرینان باید با تبدیل ایده به عمل برای جامعه نیازآفرینی و نیازهای همگانی مردم را نیز شناسایی کنند.

وی افزود: لازم است کارآفرینان با خلق ایده‌های نو نه تنها پاسخگوی نیازهای داخل کشور باشند بلکه نیازهای کشورهای دیگر را نیز تأمین کنند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تولید اصل مهم، رقابت‌پذیری است و باید با افزایش کیفیت و تعیین قیمت مناسب به شیوه‌ای عمل کرد که در بازار متنوع امروز بتوانیم به رقابت در تجارت بپردازیم.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: خیلی از کالاها و تولیدات امروز در بازار جهانی به برند تبدیل شده‌اند و برند تنها یک نام نیست بلکه به معنی تضمین اعتماد مشتری است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه در شش ماهۀ نخست امسال، میزان صادرات استان افزایش و میزان واردات به استان کاهش یافته است، گفت: در حوزۀ صادرات و بازاریابی اقدامات مؤثری انجام شده اما کافی نیست و شایسته است با ارایۀ برنامه‌های مدون و تبلیغات گسترده در این حوزه با جدّیت بیشتری کار کنیم.

استاندار در پایان سخنان خود بر ضرورت همکاری و تعامل کانون کارآفرینی استان، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان تأکید کرد.

«محمدحسین ریاحی»، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست با ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های کانون کارآفرینی استان یادآور شد: کارآفرینی به‌عنوان یک عامل تغییر در حوزۀ اجتماعی و اقتصادی مطرح است و مسئولان استان نیز در این راستا نگاه ویژه‌ای به حوزۀ کارآفرینی دارند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار