به نظر می رسد تخریب های زنجیره ای علیه قالیباف از سوی مخالفان سیاسی وی بعد از عرصه فضای رسانه ای اینک به دانشگاهها رسیده است.
کد خبر: ۳۱۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 17 October 2016
 دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در حالی روز دوشنبه میزبان یک نشست با موضوع ریشه های فساد در مدیریت شهری است، که غیبت نمایندگان شهرداری تهران به ویژه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان یک نهاد پژوهشی،  احتمال این موضوع را افزایش می دهد که این نشست به محفلی سیاسی برای تسویه حساب مخالفان سیاسی قالیباف با مدیریت شهری تبدیل شود.

اغلب سخنرانان این نشست از مخالفان قالیباف و حامیان دولت در سال های گذشته بوده اند.
 
 

 

به نظر می رسد تخریب های زنجیره ای علیه قالیباف از سوی مخالفان سیاسی وی بعد از عرصه فضای رسانه ای اینک به دانشگاهها رسیده است.

براساس تصمیم اتاق عملیات رسانه تخریب قالیباف، رسانه های اصلاح طلب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به بازتولید و انعکاس کامل این همایش  خواهند پرداخت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
روش دیکتاتورها همینه ،حذف و تخریب رقیب .وقتی عملکردشون منفی هست باید هم چنین تخریبهایی بکنن چون موقعیتشون در خطره .احمدی نژد که نمیاد،اینها هم الان گزینه های احتمالی رقابت با رو حانی رو هدف گرفتن .البته اینها همه بخاطر ساده بودن بخشی از مردم هست وگرنه این تخریبها کارگر نمیشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :