کد خبر: ۳۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 16 October 2016


رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از اعزام ورزشکار البرزی به مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان جهان در شانگهای چین خبر داد.

علیرضا حجازیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان البرز دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه فاطمه جمالی‌فر در مسابقات دسته برتر بزرگسالان بانوان و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مقام نخست را بدست آورد، افزود: پریناز حاجی‌لو که برای نخستین‌بار به دسته برتر راه پیدا کرده بود رتبه ششم را از آن خود کرد. غزاله ملا‌طلب مقام هشتم و مریم فتحی مقام نهم را در مسابقات تنیس روی میز کشوری کسب نمودند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز با اشاره به اینکه در مسابقات کشوری از 10 مقام نخست 4 مقام از آن استان البرز شده است، گفت: در این راستا استان البرز دارای رتبه حائز اهمیتی نسبت به دیگر استان‌ها شده است.

حجازیان افزود: هفته آینده نوید شمس، قهرمان نونهالان جهان در تنیس روی میز به همراه مربی خود عازم شهر شانگهای چین می‌شود تا برای مسابقات رده سنی نوجوانان که با حضور 8 تیم برگزار می‌شود در تیم منتخب نوجوانان آسیا بازی کند.

وی تصریح کرد: در اواخر مهرماه سال جاری تیم‌های امید پسران و امید دختران به استان اراک برای برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار