مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی مربیان تنیس با حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان در آکادمی بین المللی تنیس استقلال تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 15 October 2016
 کنفرانس بین المللی مربیان تنیس صبح امروز (شنبه) با حضور سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان و مجید شایسته رئیس، کامیار کیمیایی دبیر، مهرافرا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان و امیر برقعی مدیر توسعه تنیس در غرب آسیا و آسیای میانه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال تهران برگزار شد.
عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در سخنانی گفت: برگزاری کنفرانس های بین المللی که محوریت آن آموزش به مربیان است دستاوردهای خوبی برای تنیس به همراه خواهد داشت.
احمدی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه دار بودن چنین کنفرانس هایی به میزبانی ایران افزود: از فدراسیون تنیس برای برگزاری این کنفرانس منطقه ای تشکر می کنم؛ بدون شک چنین کنفرانس هایی در هر رشته ورشی می تواند به ارتقاء و بهبود شرایط آموزشی رشته ها کمک کند و دستاوردهای خوبی برای آینده سازان تنیس داشته باشد.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: اگر به دنبال توسعه پایدار در ورزش هستیم و قصد داریم در هر دو سطح همگانی و قهرمانی به جایگاه های شایسته و بالا دست پیدا کنیم یکی از مهمترین مسیرها فعالیت های آموزشی است؛ وقتی شرایط آموزش برای مربیان فراهم شود نتیجه مثبت آن در توسعه ورزش قابل مشاهده خواهد بود.
احمدی خاطرنشان کرد: مربیان بالاترین سطح را در توسعه ورزش دارند و این نکته مثبتی است که این کنفرانس سه روزه با محوریت ورزشکاران رده های پایه برگزار می شود که به طور قطع نقش اساسی در آینده رشته تنیس ایفا می کند.
معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حضور نماینده فدراسیون بین المللی تنیس در تهران فرصت خوبی است که می تواند جایگاه تنیس ایران را در سطح بین المللی ارتقا دهد.
احمدی گفت: باید این نکته را در نظر داشت که مربیان ایرانی علاوه بر آموزش های فنی به آموزش های اخلاقی و فرهنگی هم توجه کنند و به شاگردان خود بیش از هر چیز اخلاق حرفه ای و قهرمانی را آموزش دهند.
در این کنفرانس 343 مربی از کشورهای ایران، قطر، عراق، اردن، عمان، لبنان، کویت و افغانستان حضور دارند و به مدت 3 روز زیر نظر مدرسینی از کشورهای ایران، فرانسه و اسپانیا با علم روز تنیس دنیا آشنا می شوند.
در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کنفرانس اهداء می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار