بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز گفت: نظر کادر فنی مبنی بر کسر درصدی از قرادادها به خاطر تنبیه را قبول می‌کند.
کد خبر: ۳۱۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 13 October 2016

به گزارش تابناک یزد،اسماعیل فرهادی  اظهار داشت: تیم ما در برابر فولاد یزد تلاش خود را به کار بست تا بتواند از این بازی خانگی با سه امتیاز خارج شود.

وی افزود: متاسفانه فولادی‌ها فقط برای تساوی گرفتن به کرج آمده بودند و با اکثر نفرات خود در یک سوم دفاعی، تنها دفاع می‌کردند و همین امر کار ما را برای زدن گل سخت کرده بود.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: البته پیش از این مسابقه و در طول تمرینات کادر فنی به ما گفته بودند که فولاد یزد در دفاع بسیار خوب عمل کرده و با نفرات زیاد دفاع می‌کند، اما نتوانستیم نظرات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

فرهادی گفت: یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن اکسین در این مسابقه، تعطیلی دو هفته‌ای لیگ و عدم حضور استقلال اهواز در مسابقه جام جذفی برابر اکسین بود و همین امر ما را از شرایط مسابقه دور کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از دستور کادر فنی مبنی بر کسر درصدی از قرادادها به خاطر تنبیه بازیکنان اطلاع دارد، گفت: آقای کریمی این موضوع را به بازیکنان اعلام کرد و کسی هم اعتراضی نداشت. چرا که تنبیه و تشویق بخشی از شگردهای مربیان برای پیشگیری از تضعیف تیم و یا روحیه دادن به بازیکنان است.

بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز بیان داشت: ما این نظر را قبول داریم و امیدواریم با انجام بازی‌های خوب در آینده و جبران دو امتیازی که در برابر فولاد یزد از دست دادیم، نظر مربیان و مدیریت باشگاه را تغییر دهیم.

فرهادی درباره بازی آتی تیمش برابر آلومینیوم اراک نیز گفت: این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است، اما در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد که تلاش می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف حریف از این بازی با دست پر خارج شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار