مدیرکل هلال احمر یزد گفت: تکمیل 32 طرح عمرانی در حوزه امداد و نجات استان به 143 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .
کد خبر: ۳۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس احدپور در نشست مجمع نمایندگان استان یزد در سخنانی به اهمیت امداد رسانی و وظایف هلال احمر اشاره و افزود: برای بهره برداری از طرح های مختلف در سطح استان یزد به همکاری دستگاه های اجرایی نیاز جدی است.
وی در ادامه بدون اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته اظهار داشت: برای تکمیل 12 طرح عمرانی بالای 80 درصد زیر پوشش هلال احمر یزد تمام اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم تمکیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.
این مسئول همچنین به فعالیت های مختلف این جمعیت در سالجاری اشاره و گفت: چهار هزار و 114 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 771 میلیون ریال توسط خانه های داوطلبی زیر پوشش در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
احدپور گفت: امسال 274 حادثه توسط هلال احمر یزد ثبت شده که 32 تیم حوادث ترافیکی، هشت تیم کوهستان، 14 تیم آوار، 54 تیم پیش بیمارستانی، 20 تیم سیلاب، 40 تیم اسکان اضطراری، دو تیم عملیات پشتیبانی، 20 تیم تغذیه در بحران، 16 تیم حمایت روانی، هشت تیم روستایی و 12 تیم توان افزایی برای رسیدگی و ارائه خدمات اقدام کرده اند.
وی گفت: این تیم ها در قالب 10 پایگاه ثابت در سطح استان به مردم و نیازمندان در حوادث یزد نسبت به خدمات رسانی و امداد رسانی ماموریت های خود را انجام داده اند.
مدیر کل هلال احمر یزد همچنین به به اعزام 10 کاروان سلامت با 11 پزشک عمومی، سه پزشک متخصص، 24 پیراپزشک و 98 نفر داوطلب به مناطق مختلف استان اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار