شهردار اردبیل از اجرای طرح پاکبان با قوت بیشتر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 10 October 2016

حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: سال گذشته در یک حرکت ابتکاری و با همکاری تشکل‌های مردم نهاد موفق شدیم تا طرحی را به نام پاکبان در بهبود سیمای شهری و ارتقای تنظیمات عمومی اجرا کنیم که امسال نیز قصد داریم به شکل وسیع‌تر این طرح را با رویکرد ارتقای فرهنگی عزاداری‌ها در اردبیل اجرا کنیم.

وی بیان کرد: در کنار عزاداری باشکوهی که اردبیلی‌ها برگزار کرده و همه نگاه جهان اسلام به این شکوه و عظمت عزاداری‌ها بوده، تلاش بر این است تا برای منظر بهتر شهری و سیمای مناسب نظافت شهری با قوت و قدرت بیشتر انجام شود که در این زمینه طرح پاکبان محله را اجرایی خواهیم کرد.

شهردار اردبیل گفت: برای دومین سال متوالی و با قوت و گستره بیشتر طرح پاکبان محرم را در اردبیل اجرا می‌کنیم.

لطف‌اللهیان از عموم شهروندان و هموطنان خواست تا در اجرای این طرح شهرداری و تشکل‌های مردم نهاد را همراهی کنند و با استفاده کمتر از وسایل پلاستیکی یکبارمصرف که تعادل محیط زیست را به همه می‌زند به سلامت جامعه و محیط شهری کمک کنند.

وی اهمیت محیط زیست و سالم بودن آن را در سلامت عمومی یادآور شد و گفت: ما کیسه‌هایی را تعبیه کردیم تا در مکان‌های مشخص هموطنان در صورت استفاده از این ظروف آنها را در این محل قرار دهند تا به سرعت کارگران شهرداری که در این ایام شبانه‌روزی تلاش می‌کنند بتوانند به سرعت به نظافت عمومی پرداخته و سیمای شایسته‌ای را از فضای عمومی شهر اردبیل در معرض دید عموم هموطنان قرار دهند.

شهردار اردبیل از طرح پاکبان محرم به عنوان حرکت فرهنگی در کنار اقدامات مذهبی یاد کرد و افزود: این حرکت نشان از فرهنگ و تمدن بالای مردم این منطقه است که قطعاً همه به تاریخ و دیرینگی آن اعتراف دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار