فرماندار انزلی:
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار انزلی نیز در این نشست با تاکید بر آمادگی برای پذیرایی از در راه ماندگان احتمالی گفت: لازم است هماهنگی نهایی برای اسکان مسافران در مساجد واقع در مسیر های پر تردد و پس از آن بر اسکان در اماکن ورزشی و مدارس ، صورت بگیرد.
کد خبر: ۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 06 January 2015
'قاسم روحانی فر' عصر سه شنبه در این جلسه با اشاره به پیش بینی بارش برف از سوی اداره هواشناسی برای اواخر هفته جاری گفت: در جلسات متعدد وظایف اعضای مختلف کمیته بحران شهرستان به روشنی تبیین شده و این فرصتی برای محک هر دستگاه است.

وی از شهرداری، بخشداری و اداره راه خواست تا بر بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی ، مسیر های اصلی و فرعی اهتمام کافی داشته باشند .

وی اظهار کرد: با حل این چالش دستگاه های خدماتی می توانند در صورت نیاز و بروز حوادث در کمترین مدت امداد رسانی لازم را انجام دهند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار انزلی نیز در این نشست با تاکید بر آمادگی برای پذیرایی از در راه ماندگان احتمالی گفت: لازم است هماهنگی نهایی برای اسکان مسافران در مساجد واقع در مسیر های پر تردد و پس از آن بر اسکان در اماکن ورزشی و مدارس ، صورت بگیرد.

'غلامرضا رحیمی ' از نیروهای نظامی و انتظامی خواست تا چون همیشه در زمینه مهم تامین امنیت در موقع بحران و تامین تجهیزاتی مساعی لازم را داشته باشند.

نماینده شهرداری در این نشست با اشاره به خرید 200تن نمک گفت : در حال حاضر شهرداری از تجهیزات مناسب نظیر 9 دستگاه تیغه برف روب ، دو دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ، چهار دستگاه بیل مکانیکی ، دو دستگاه گریدر، چهار دستگاه مینی لودر و چهار دستگاه لودر برخوردار است.

'بهرام مصلح' افزود: شهرداری انزلی تا کنون 9 جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل داده و در حال حاضر نقشه عملیاتی شامل رئوس کارها ، تشکیل تیم و حتی جانمایی برای استقرار تجهیزات در مناطق تحت مدیریت شهرداری از منطقه'بشمن' تا پل 'طالب آباد' مشخص شده است.

رییس شبکه دامپزشکی بندر انزلی از فرمانداری خواست تا تمهید مقتضی برای جابجایی و تردد خودرو های حامل مواد پروتئینی فاسد شدنی ، اندیشده شود.

'نوید صفر زاده ' تصریح کرد: با توجه به تجربه برف در سال قبل ، مدیریت خودرو ها در صورت انسداد مسیر لازم است.

وی پیشنهاد کرد رابطی برای هدایت و راهنمایی این خودروها از مبادی ورودی شهر در ستاد پیش بینی شود.

در خاتمه این نشست فرماندار انزلی بر فعال ماندن سرویس حمل و نقل عمومی شهرستان اعم از تاکسی و اتوبوس برای جابجایی مردم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، بر اساس اخطارهای اداره کل هواشناسی استان با نفوذ توده هوای سرد و ناپایدار در استان تا ظهر روز پنجشنبه بارش باران در مناطق جلگه و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود .

بر همین اساس از غروب و شب پنجشنبه در برخی نقاط جلگه ای احتمال بارش برف وجود دارد و انتظار می رود از صبح روز جمعه تا ظهر روز شنبه هفته آینده بارش ها در این مناطق به شکل برف باشد.

پیش بینی ها حاکی است در این مدت کاهش دما بین 15تا 20درجه سلسیوس خواهد بود و بیشینه دما این مدت بین پنج تا منفی هشت درجه در نوسان خواهد داشت.

بندر انزلی شاخص پرباران ترین شهر ایران در 40کیلومتری شمال غرب استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار