کد خبر: ۳۰۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 08 October 2016


فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

حجت‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا به مردم وعده داد که در حوزه اقتصادی انرژی و تمرکز بسیاری گذاشته و اولویت اصلی خود را رفع مشکلات معیشتی مردم قرار می‌دهد.

وی افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که بخش مهمی از وعده‌های اقتصادی دولت به مردم به ویژه در حوزه رفع تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، کاهش تورم از 40 درصد به نرخ تورم تک‌رقمی و افزایش اشتغال‌زایی محقق شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان نظرآباد تصریح کرد: دلیل اصلی دستاوردهای دولت تدبیر و امید پیروی از ولایت و تمرکز بر اجرای فرامین ولایت، بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی کشور و در نهایت حمایت‌های مردمی است.

صادقی گفت: بسیاری از دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تصور نمی‌کردند که دولت بتواند در این مدت مشکلات اقتصادی را به این اندازه کاهش دهد و حتی سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی کرده و می‌کنند اما به فضل الهی شاهد تحقق‌بخش مهمی از اهداف و وعده‌های دولت هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان نظرآباد در حوزه اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و به ویژه پرورش دام، بیان داشت: مدیریت ارشد استان البرز و شهرستان نظرآباد در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری، صنعت و کشاورزی در نظرآباد داشته‌اند.

فرماندار نظرآباد افزود: احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله سیاست‌های اصلی مدیریت ارشد استان البرز در این شهرستان است که خوشبختانه شاهد تحقق آنها هستیم.

صادقی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: محور اصلی تمام برنامه‌های اقتصادی در استان البرز و شهرستان نظرآباد، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت: با این رویکرد توانستیم بخش مهمی از صنایع تعطیل و نیمه‌فعال در این شهرستان را فعال کرده و اشتغال‌زایی خوبی در شهرستان نظرآباد ایجاد کنیم.

صادقی در پایان تصریح کرد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی به واسطه مشکلات باقی‌مانده از سال‌های گذشته داریم، اما مدیریت ارشد استان البرز و شهرستان نظرآباد با وحدت و همدلی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی تلاش خود را در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دوچندان کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار