کد خبر: ۳۰۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 07 October 2016

به گزارش تابناک یزد، کمیته امداد شهرستان تفت طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 630 میلیون ریال سبد غذایی شامل گوشت، مرغ، آرد، حبوبات در راستای تغذیه سالم در بین نیازمندان روستایی توزیع کرد، هم اکنون 78 درصد مددجویان شهرستان تفت ساکن مناطق روستایی هستتند.

شورای سلامت شهرستان تفت با حضور فرماندار، مدیرکمیته امداد و سایر اعضا به منظور بررسی مشکلات روستائیان نیازمند ساکن در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمود زارع فرماندار شهرستان تفت، نقش کمیته امداد را در اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي يادآور شد و اظهار کرد: ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد موجب کاهش مهاجرت وآرامش خاطر روستائیان شده است، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در خدمت رسانی به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به به وسعت زیاد و تعدد روستاها در شهرستان تفت تصریح کرد: فراهم نمودن امکانات و خدمات رفاهی پایدار از مصادیق بارز تکریم روستائیان است و خدمات کمیته امداد در همین راستا است.

مدیرکمیته امداد شهرستان تفت نیز در این نشست ضمن اشاره و تاکید بر لزوم و تداوم حمایت های مادی و معنوی به نیازمندان روستایی خاطر نشان کرد: 6 هزار و 744 مددجو در قالب سه هزار و 928 خانوار تحت حمایت کمیته امداد تفت هستند که تعداد 5 هزار و 255 نفر از آنان در روستا زندگی می کنند.

محمد حسن وراثی با بیان اینکه ارائه خدمات به مددجویان، پس از نیاز سنجی به نحو مطلوب انجام می شود، افزود: پرداخت کمک معیشت، خدمات فرهنگی و تحصیلی، احداث و تعمیر منزل مسکونی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه، تامین هزینه های درمانی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال بخشی از خدمات این نهاد به جامعه تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از630 میلیون ریال سبد غذایی شامل گوشت، مرغ، آرد، حبوبات در در بین نیازمندان روستایی توزیع شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار