کد خبر: ۳۰۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 05 October 2016


سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز که تیمش باید در مرحله بعدی جام حذفی برابر ذوب‌آهن به میدان برود، گفت: معتقد به شانس در قرعه‌کشی‌ها نیستیم، چرا که می‌خواهیم شگفتی‌ساز باشیم.

محمد یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین در این فصل لیگ آزادگان اگر چه برای نخستین‌باری است که در این سطح بازی می‌کند، اما عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: ما از مجموع هشت مسابقه در شش مسابقه پیروز میدان بودیم و این امر توانایی‌های ما را نشان می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: مدیریت و کادر فنی تیم ما و همه بازیکنان برای جام حذفی نیز برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری زیادی داشته‌اند و نمی‌خواهیم خیلی زود از گردونه مسابقات حذف شویم.

یاراحمدی گفت: در مرحله نخست جام حذفی ما باید برابر استقلال اهواز و در اهواز به میدان می‌رفتیم و آمادگی کامل برای این مسابقه را هم داشتیم، اما به دلیل انصراف استقلال صعود راحتی را تجربه کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نظری درباره قرعه‌کشی مرحله دوم جام حذفی و حریف بعدی تیمش دارد، بیان داشت: باید در این مرحله در خانه میزبان ذوب‌آهن که یک تیم لیگ برتری و بسیار خوب است، باشیم.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز افزود: هرگز اعتقادی به شانس در قرعه‌کشی‌ها نداریم و نمی‌گویم با بدشناسی روبه‌رو شده‌ایم، چرا که می‌خواهیم ما نیز مانند قشقایی شگفتی‌‌ساز باشیم و به طور قطع خود را برای حضور در برابر ذوب‌آهن آماده خواهیم کرد.

یاراحمدی ادامه داد: نکته مهم این است که ما در دیدار با ذوب‌آهن میزبان هستیم و باید از این فرصت بیشترین استفاده را داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله یک شانزدهم صعود کنیم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و بنابراین باید در تمام دیدارهای خانگی پیروز میدان باشیم و سه امتیازهای خانگی را کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز در پایان تصریح کرد: به همین دلیل در روز جمعه با قدرت به میدان رفته و امیدواریم با حمایت تماشاگران به سه امتیاز با ارزش این دیدار دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار