کد خبر: ۳۰۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 October 2016


معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت : تاکنون 46 هزار خانوار دراین استان در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

یعقوب آذری روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: اگر بخواهیم به 40 درصد ثبت نام اینترنتی برسیم، مردم باید به هیچ وجه کار را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند، چون حجم ترافیک در آن زمان خیلی بیشتر می شود.

وی درخصوص استقبال مردم البرز از ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن بیان کرد: به لحاظ درصدی که هست، البرز در قسمت پایین جدول استان هاست و انتظار داریم این آمار با توجه به نفوذ اینترنت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام هیچ مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: روزهای اول و دوم به خاطر استقبال زیاد مردم و ظرفیت پیش بینی شده، سامانه مشکل داشت که کاملاً حل شده است و حداکثر در مدت هفت تا هشت دقیقه هر کسی دسترسی به اینترنت دارد، می تواند ثبت نام را انجام دهد.

آذری یادآور شد: شرکت مخابرات یک گیگ اینترنت رایگان به کسانی می دهد که از طریق اینترنت ثبت نام کنند.

همچنین 1000 جایزه یک میلیون تومانی برای کسانی که در سرشماری سال 1395 به صورت الکترونیکی شرکت کنند در نظر گرفته شده است.

معاون آمار سازمان برنامه و بودجه همچنین از شرکت کنندگان در سرشماری الکترونیکی سال 1395 درخواست کرد: اطلاعات مورد نیاز در سرشماری شامل اطلاعات شناسنامه، کدپستی و غیره را در اختیار داشته باشند تا پروسه تکمیل فرم طولانی نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار