مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که بخش ویژه جشنواره مطبوعات امسال استان ، ایثار و شهادت با محوریت شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور است .
کد خبر: ۳۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 04 October 2016
ایرنا، یادواره 323 شهید اطلاعات و عملیات استان های مازندران ، گلستان و گیلان 15 مهر امسال در پارک ملل ساری برگزار می شود که قرارگاه غدیر برگزار کننده این یادواره است .
احد جاودانی روز سه شنبه در نشست خبری اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های شمالی کشور که در ساری برگزار شد ، افزود : اصحاب رسانه با استفاده از این فرصت برای بیان خاطرات ، رشادت ها و زندگینامه شهدای اطلاعات و عملیات استفاده بکنند .
 
وی ادامه داد : برای این منظور و ایجاد حس و انگیزه حضور فعالانه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی ، بخشی با عنوان ایثار و شهادت در جشنواره مطبوعات مازندران لحاظ شده است .
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات استان های شمالی کشور اضافه کرد : همچنین اعزام خبرنگاران به اردوهای راهیان نور به عنوان برنامه ویژه ای است که برای آشنا کردن هر چه بیشتر این قشر در دستور کار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران قرار دارد .
مازندران ، گیلان و گلستان 22 هزار و 500 شهید دارد که از این تعداد 323 شهید اطلاعات و عملیات هستند .
 
مازندران با دارا بودن 207 شهید بیشترین تعداد شهدای اطلاعات و عملیات سه استان شمالی کشور را دارد .
به گفته فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال کشور پس از 2 سال از آغاز جنگ با عراق بنا به ضرورت واحد اطلاعات و عملیات ایجاد شد تا با کسب آگاهی های لازم از توان و تجهیزات نیروهای دشمن ، عملیات صورت بگیرد .
سردار علی شالیکار گفت که همین فعالیت نیروهای اطلاعات و عملیات که پیشتازان زمان عملیات بودند ، باعث شد تا پیروزی های غرورآفرینی برای کشور رقم خورد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار