در مراسمی با حضور قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیرکل جدید بنیاد شهید آذربایجان غربی معرفی شد
کد خبر: ۳۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 04 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در این مراسم که در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید ارومیه برگزار شد معاون توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی در سخنانی با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است و خدمت به خانواده شهدا ترویج این فرهنگ ناب است.

نادر صفرزاده با اشاره به جایگاه مقتدر ایران اسلامی در منطقه و جهان افزود: جایگاه امروز ایران اسلامی که باعث شده سایر کشورهای آزادی خواه از این مکتب الگو بگیرند مرهون مقاومت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

وی با بابیان اینکه توسعه دولت الکترونیک در نهادی چون بنیاد شهید می‌تواند به روند خدمات رسانی به جامعه هدف کمک شایانی نماید بر توسعه این امر تاکید کرد.

ساماندهی گلزار شهدای روستایی تا پایان امسال

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امورایثاگران آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه عمده طرح‌های نوین ابلاغی از سوی بنیاد شهید کشور در استان عملیاتی شده است اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد فاز نخست مرکز توابخشی ایثارگران استان خواهیم بود.

یحیی تیموری ساماندهی گلزار شهدا در شهرهای بزرگ استان، تقویت همکاری با ارگانهای مختلف بویژه ستادهای شاهد و ایثراگران مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش و تکریم خانواده شهدا و ساماندهی ساختمان ستادی این نهاد را از جمله فعالیتهای شاخص دوران مدیریتی خود برشمرد.

حرکت در مسیر تحول و تکامل بنیاد شهید

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امورایثاگران آذربایجان غربی نیز با اشاره به ظرفیتهای عظیم در این نهاد حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پتانسیلی در مسیر تحول برشمرد و گفت: با بهره گیری از این ظرفیت عظیم می‌توان رویکردهای فرهنگی این نهاد را تداوم داد.

مهدی فعال حضور 100 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر آذربایجان غربی در جمع نخبگان کشوری و وجود 8هزار دانشجو و دانش آموز از خانواده شهید و ایثارگر را موهبتی در راستای تعالی این نهاد در استان عنوان کرد و افزود: در چند سال اخیر بنیاد شهید همواره در مسیر تحول و تکامل بوده و تداوم این مسیر اولویت اصلی ما به به شمار می‌رود.

وی بیان اینکه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان غربی با وجود فعالیتهای خوب از سوی استانداری و سایر نهاد‌ها جزو شوراهای بر‌تر کشور محسوب می‌شود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اولویتهای کاری خود عنوان کرد.

در این مراسم حکم مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به مهدی فعال اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار