نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: میان آمارهای بخش خصوصی و دولت در حوزه اقتصاد در خراسان رضوی اختلاف فاحشی وجود دارد.
کد خبر: ۳۰۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 03 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، محسن خندان‌دل اظهار داشت: در کمیته عارضه‌یابی واحدهای صنعتی خراسان‌رضوی آماری برای شاخص‌های مختلف بخش تولید به‌دست آمده که با آمارهای دولتی متفاوت است.

وی تصریح کرد: در کمیته عارضه‌یابی واحدهای تولیدی که توسط خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تشکیل شد بنا بر این قرار گرفت که مشکلات هر کدام از واحدهای دچار رکود و یا تعطیلی مورد بررسی قرار گیرد تا برای آنها بتوان چاره اندیشی کرد.

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در آمارهای به‌دست آمده از مطالعات بخش خصوصی تفاوت‌های فاحشی با آمار بخش دولتی وجود دارد که برای یافتن علل آن 2 نفر مأمور به بررسی مجدد تمام موارد شده‌اند.

خنداندل تأکید کرد: متأسفانه در آمارهای بخش دولتی در خراسان‌رضوی هر فردی تعبیری داشته و عددی متفاوت را بیان می‌کند همچنین در برخی از موارد دیده شده که یک فرد برای یک موضوع چندین آمار را ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: باید تمام این اختلافات برطرف شود تا بتوان برای مشکلات برنامه ریزی داشت زیرا بسیاری از آمارهایی که سابق بر این بیان شده‌اند نیز دچار مشکلات زیادی بوده و با واقعیت عینی هماهنگی نداشته‌اند.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار