مدیرکل بانوان گلستان در آیین اختتامیه دوره مسابقات بدمینتون کارکنان دولت:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در آیین اختتامیه دوره مسابقات بدمینتون کارکنان دولت ( جام شهید جهانگیر مرجانی) گفت: خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی ایران، زنان با حفظ کرامت و شان اسلامی و انسانی خود می توانند در تمام عرصه ها فعالیت کنند و استعداد های خود را نشان دهند.
کد خبر: ۳۰۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 02 October 2016
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان درآیین اختتامیه دوره مسابقات بد مینتون کارکنان دولت ( جام شهید جهانگیر مرجانی) ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات گفت: خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی ایران، زنان با حفظ کرامت و شان اسلامی و انسانی خود می توانند در تمام عرصه ها فعالیت کنند و استعداد های خود را نشان دهند.

دکتر کلثوم غفاری توران افزود: در کشور اسلامی مان ایران زنان چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دادند، نه آن نگاه خشن و سختگیرانه ی طالبانی که می خواهد زنان در خانه حبس باشند و نه نگاه ولنگارانه و بی ضابطه ی غربی که می خواهد از زنان مثل یک ابزار استفاده کند.

وی دربخش دیگری ازسخنانش با عنایت به فرار سیدن ماه محرم به یکی از اهداف نهضت امام حسین (ع) که امر به معروف و نهی از منکر بود اشاره کرد و گفت: روح سالم در بدن سالم است، ورزش نیز یک امر به معروف است زیرا باعث سلامتی بدن می شود.

در پاین این مراسم از مینا شاهینی مقام سوم انفرادی از مخابرات استان، معصومه حسینی مقام دوم انفرادی از آموزش و پرورش و فاطمه اسلامی مقام اول از دانشگاه گلستان تجلیل شد.

شایان ذکر است: از سوی هیئت بدمینتون استان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان آیین اختتامیه دوره مسابقات بدمینتون کارکنان دولت ( جام شهید جهانگیر مرجانی) برگزار شد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار