تصادفات هفته گذشته قم سه فوتی برجا گذاشت
صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور گرمسار منجر مصدومیت دو تن و کشته شدن یک نفر دیگر شد. در حوادث ترافیکی یک هفته گذشته این استان، سه تن جان باختند.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک قم، صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور گرمسار منجر مصدومیت دو تن (کودک شیرخوار واقا حدودا 40ساله) و کشته شدن یک نفر دیگر (خانم حدودا 35ساله) شد. 

به گفته سرهنگ جمشیدی راد رئیس پلیس استان قم علت وقوع حادثه عدم توجه کافی به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم نیز گفت: در این حادثه پس از حضور کارشناسان فوریتهای پزشکی بر بالین مجروحین به علت شدت حادثه و وخامت حال مجروحین به سرعت درخواست بالگرد اورژانس هوایی شد.

محمدرضا حسنی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت تکمیل مراحل درمانی به سرعت به سوی مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

تصادفات هفته گذشته قم سه فوتی برجا گذاشت 

حسنی در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث ترافیکی یک هفته گذشته با بیان اینکه در حوادث ترافیکی یک هفته گذشته این استان، سه تن جان باختند، افزود: از سوم تا دهم مهرماه جاری، هشت هزار و 239 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و 498 ماموریت شامل یک هزار و 297 ماموریت شهری و 201 ماموریت جاده ای شد.

وی افزود: در این مدت 550 حادثه ترافیکی رخ داد که 662 مصدوم برجای گذاشت که 247 تن از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و 412 تن نیز برای طی مراحل تکمیلی درمان به بیمارستان منتقل شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار