در آئینی با حضور مسوولان از 25 پروژه آماده بهره برداری در حوزه شهرداری مرکز، منطقه دو شهرداری اردبیل و مجموعه شورابیل پرده برداری شد.
کد خبر: ۳۰۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 29 September 2016

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، در این مراسم که در محل ورودی جدید دریاچه شورابیل برگزار شد، شهردار اردبیل طی سخنانی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران را گرامی داشت و گفت: ما به پشتیبانی عموم مردم و ایثارگران در صحنه هستیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم همچنان خدمتگزاری بی‌ادعا و بی‌منت برای مردم باشیم.

حمید لطف اللهیان تصریح کرد: به جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و خانواده بزرگ ایثارگران، مجموعه پروژه های شهرداری اردبیل در تمامی مناطق شهر در روزهای اخیر به بهر برداری رسید.

وی افزود: مجموعه پروژه های شهرداری اردبیل در 76 ردیف و با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد تومان که آماده بهره برداری بود در سه روز گذشته افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز و قدرشناس اردبیل شد.
 



لطف اللهیان اضافه کرد: امروز پروژه های حوزه منطقه دو شهرداری اردبیل و مجموعه گردشگری شورابیل افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز می شود و هرچند این پروژه های از ماه های گذشته آماده شده و در مرحله بهره برداری بود اما به جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس این پروژه ها در این زمان و طی برگزاری مراسمی به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه هایی در راستای توسعه فضای سبز، توسعه عمرانی و فرهنگی و اجتماعی شهر و در راستای ارتقای کیفیت فرهنگی و نشاط اجتماعی شهر تدارک دیده شده و امروز تقدیم شهروندان عزیز می گردد.

شهردار اردبیل شورابیل را به عنوان مجموعه ای بی نظیر از موهبت های خدادادی در شهر اردبیل دانست و تاکید کرد: این مجموعه بی نظیر به توجه بیشتری نیاز داشت و امروز بهره برداری از این پروژه ها در مجموعه گردشگری با هدف ارتقا و توسعه جایگاه این منطقه نمونه گردشگری صورت می گیرد.

لطف اللهیان با بیان اینکه توسعه زیرساختی در مجموعه شورابیل و هر پروژه ای در قالب توسعه عمرانی در این مجموعه گردشگری منجر به ارتقا کیفیت فرهنگی و سلامت عمومی جامعه می شود و فضای سبز شهر نیز با بهره برداری از طرح های مجموعه شورابیل توسعه و ارتقا می یابد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ما بر اساس بودجه پیش‌بینی شده سعی و تلاشمان بر این است تا پروژه‌های اولویت‌دار را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم تا عموم مردم بتوانند از این خدمات در مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل استفاده کنند.


رونمایی از 320 دستگاه تاکسی نوسازی شده

همچنین، شهردار اردبیل و اعضای شورای شهر با همراهی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی و خدماتی منطقه دو شهرداری و مجموعه شورابیل، از خودروهای تاکسی جایگزین تاکسی های فرسوده شهر اردبیل به تعداد 320 دستگاه به شکل نمادین رونمایی کردند.

لطف اللهیان در جریان این رونمایی گفت: از در مجموع 726 دستگاه تاکسی در حال نوسازی است که امروز همزمان با افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه 2 مرکز و شورابیل اردبیل 320 دستگاه نوسازی و وارد ناوگان تاکسیرانی شد و مابقی این خودروها تا آخر امسال وارد ناوگان تاکسیرانی اردبیل خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه به رغم کمبود درآمدهای شهرداری، ما چندین برابر این رقم کار عمرانی و خدماتی به طور متوازن و متوالی در سطح شهر انجام دادیم یادآوری کرد: در این سه روز به لطف خداوند متعال و در سایه حمایت های شورای محترم شهر و همراهی شهروندان بیش از 96 میلیارد تومان پروژه را در مناطق چهارگانه شهر اردبیل تکمیل و تحویل مردم دادیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار