فرمانده سپاه خلخال گفت: مسؤولان باید بدانند که اعتماد به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا اشتباه بزرگی است.
کد خبر: ۳۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 27 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در همایش بزرگ رزمندگان خلخال اظهار کرد: بزرگترین خواسته مقام معظم رهبری عدم تبعیت از دشمن است.

وی تصریح کرد: رزمندگان همچون هشت سال دفاع مقدس به گوش جان شنیدن سخن مقام عظمای ولایت است.

فرمانده سپاه خلخال با تقدیر از جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این همایش گفت: شما نشان دادید که ادامه دهنده راه امام(ره) و پیرو فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای می‌مانید.

کریمی امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده جامعه امروز عنوان کرده و بر لزوم توجه رزمندگان به نهادینه شدن این امر تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیشرفت‌های صنعت و قدرت دفاعی کشور سایه شوم جنگ را از سر کشور ما دور ساخته و مسؤولان باید بدانند که اعتماد به آمریکا و به ویژه استکبار جهانی اشتباه بزرگی است.

فرمانده سپاه خلخال از زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان خلخال تقدیر و آنها را شایسته اجر و سپاس الهی عنوان کرد.

کریمی از حضور سردار سید یوسف مولایی جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این همایش که یاد یادگاران هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد، تقدیر کرد.

در همایش رزمندگان شهرستان خلخال، رزمنده‌ای 70 ساله نیز دیده می‌شد که در سال‌های دفاع مقدس 30 تا 35 سال داشتند و پس از گذشت این همه سال باز آماده جانفشانی در راه انقلاب و نظام بودند و سخنشان در این همایش همچنان «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده بود».

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار