رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: به زودی کنسرسیوم زیربنایی منطقه آزاد چابهار با هدف تکمیل زیر ساخت های پیکره هشت صنعتی تشکیل می شود.
کد خبر: ۳۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳ 27 September 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار 'عبدالرحیم کردی' در نشست شورای صنایع سنگین که با حضور اعضای آن در محل دفتر تهران برگزار شد اظهار داشت: زیرساخت های موردنیاز صنایع آب، برق و گاز هستند که شرکت های مختلف داخلی و خارجی پیشنهادات خود را برای تامین آن ارایه کرده و درحال مذاکره با آنان هستیم.
وی افزود: تمامی صنایع سنگین مستقر در منطقه آزاد چابهار اعم از صنایع فولاد، پتروشیمی و فرآوری مواد معدنی که اکنون بخشی از فعالیت های خود را آغاز کرده اند دغدغه ای برای امکانات زیربنایی نداشته باشند.
در این نشست مدیران و مشاوران صنایع سنگین مستقر در منطقه آزاد چابهار به صورت جداگانه گزارش پیشرفت کاری و مطالعات پایه زیست محیطی خود را ارائه دادند.
در این نشست نماینده شرکت MHT از کشور عمان از متقاضیان سرمایه گذاری در امور زیر بنایی در بخش صنعت ضمن ارایه گزارش از توانمندی های این شرکت، پیشنهادات خود را در زمینه چگونگی تامین آب، برق و لوله گذاری خط انتقال گاز مطرح و در این ارتباط بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای صنایع سنگین منطقه آزاد چابهار را مدیران عامل، مشاوران صنایع پتروشیمی، فولاد و فرآوری مواد معدنی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، مدیر صنایع و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار تشکیل می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار