مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی:
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خواستار رعایت استاندارهای مناسب‌سازی در اجرای طرح‌های هادی روستایی شد و گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از معابر عمومی و ادارات در خراسان جنوبی مناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۳۰۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 26 September 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلام‌عباس عزیزی در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر معلولان و سالمندان گروهی از بیماران ترخیص شده از بیمارستان و مادران باردار نیز به استفاده از محیط‌های مناسب‌سازی شده نیاز دارند که ما به عنوان متولیان این بحث باید تمام همت‌مان را در ایجاد مناسب‌سازی مطلوب به‌کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بعد از یزد در جهت موضوع مناسب‌سازی ادارات، مقام دوم کشور را دارد افزود: متأسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی در بحث مناسب‌سازی عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه استانداردهای مورد نیاز در این موضوع باید رعایت شود، بیان کرد: همچنین ساخت رمپ نیز در دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

عزیزی از عملکرد خوب برخی از دستگاه‌ها در شهرستانهای استان خراسان جنوبی در امر مناسب‌سازی ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد: امید است تمام دستگاه‌ها به سمت بهبود مناسب‌سازی حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قانون مناسب‌سازی شهری در سال 83 به تصویب رسیده است و با توجه به عمر چندین ساله این قانون باید خدمات بیشتری ارائه می‌شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت مناسب‌سازی یادآور شد: تاکنون در راستای اجرای مناسب‌سازی شهری و نظارت برآن کمیته‌های تخصصی زیادی تشکیل شده است که مناسب‌سازی معابر شهری، ورودی پارکها، خط‌کشی خیابان‌ها در سطح شهرستان‌های استان از جمله اقدامات انجام‌شده در این زمینه است.

عزیزی با بیان اینکه افزایش حاشیه‌نشینی کنترل این موضوع را از دست دستگاه‌ها خارج کرده است اظهار داشت: همچنین به علت بالا بودن آمار تصادفات و ایجاد معلولیت برای افراد رشد جمعیت معلولان در بیرجند افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار