کد خبر: ۲۹۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 20 September 2016


مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: به زودی جایگاه خود در صدر جدول را پس می‌گیریم.

علی لطیفی که تیمش در آخرین مسابقه در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با وجود پیروزی در حساس‌ترین مسابقه صدر جدول را از دست داد و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه پس از شکست برابر ملوان و آنهم با دریافت گفت در دقیقه 89، توانستیم بازی خوبی مقابل بادران به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: اکثر کارشناسان اعتقاد دارند که بادران جزو تیم‌های خوب این دوره از مسابقات لیگ آزادگان است و اگر اکسین با شناخت کافی از حریف وارد میدان نمی‌شد، نمی‌توانستیم شاگردان اکبر میثاقیان را با شکست بدرقه کنیم.

مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: ما در برابر ملوان نیز بازی حساب شده و تاکتیکی انجام دادیم و تنها بر اثر یک لحظه غفلت و به دلیل کم‌تجربگی در دقیقه 89 تساوی را با شکست عوض کردیم.

لطیفی بیان کرد: همین امر از نظر روحی به بازیکنان جوان تیم ما آسیب وارد کرده بود، اما خوشبختانه با کسب پیروزی برابر بادران، توانستیم از نظر روحی تیم را تقویت کنیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر پارس جنوبی گفت: ما در این دیدار میهمان هستیم و به طور طبیعی بازی سختی را در پیش داریم، چرا که پارس جنوبی دارای بازیکنان با تجربه و خوبی است و برابر هر حریفی در خانه خطرناک ظاهر می‌شود.

مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: پارس جنوبی تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و نمی‌خواهد در یک دیدار خانگی از سه امتیاز حساس بازی محروم شده و فاصله‌ خود را با صدر جدول بیشتر ببیند.

لطیفی ادامه داد: بنابراین آنها برای پیروزی به میدان می‌آیند و می‌خواهند توقف در برابر نفت مسجد سلیمان در خانه حریف را با پیروزی در خانه خود جبران کنند.

وی تاکید کرد: کادر فنی اکسین البرز شناخت کافی از توانمندی بازیکنان پارس جنوبی و نقاط قوت و ضعف این تیم دارد و ما نیز می‌خواهیم به جایگاه خود در صدر جدول باز گردیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

آیت‌الله تبریزی غروی و نیم قرن تولیت مدرسه طالبیهدر پایان گفت: به هواداران قول می‌دهیم که در آینده نزدیک صدر جدول را پس گرفته و با قدرت به کار خود در لیگ آزادگان ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار