فرماندار دلیجان:
فرماندار دلیجان گفت: برای تکمیل و اجراء پروژه‌های این شهرستان در مجموع ۱۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار از محل استانی و آورده متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ 05 February 2015

هادی فدایی عصر امروز در چهارمین روز از دهه فجر در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: به مناسبت سی‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 5 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با 15میلیارد و 270 میلیون ریال اعتبار از محل استانی و آورده متقاضی سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: بهسازی ورودی روستای هستیجان، ساماندهی گلزار شهداء روستای شانق، بهسازی و آسفالت معابر روستای قالهر، بهسازی معابر روستای فرنق و افتتاح یک واحد صنعتی سنگبری از طرح هایی است که به بهره برداری رسیده است.

فرماندار دلیجان تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح‌ها زمینه اشتغال به کار 20 نفر را فراهم می‌کند و بیش از بیش از 500 خانوار روستایی از مزایای این طرح‌ها بهرمند می‌شوند.

فدایی با بیان اینکه در این ایام‌ 37 پروژه عمرانی در بخش‌های تولیدی، خدماتی و اقتصادی در دلیجان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 535 هزار میلیون ریال در نقاط شهری و روستایی بهره برداری می‌شوند.

وی افزود: راه‌اندازی واحد تولید تولیدکننده الیاف، افتتاح واحدهای عایق‌رطوبتی، سنگبری، ساماندهی‌گلزار شهدا، آبرسانی به نراق و روستای دودهک، بهره‌برداری از خانه‌های عالم، بهره‌برداری از مسکن مددجویان بهزیستی، گازرسانی به روستاها، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، مکانیزه کردن جمع‌آوری پسماند در مناطق روستایی از پروژه‌هایی است که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار