کد خبر: ۲۹۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 17 September 2016


بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز از ورزش‌دوستان این استان خواست تا نماینده خود در لیگ آزادگان را حمایت کنند.

میثم آقابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و امسال در لیگ آزادگان اگر چه کم‌تجربه هستیم، نشان دادیم که برای دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان خوب ما از جمله یکی از مهاجمان فصل گذشته به تیم‌های دیگر مانند ذوب‌آهن در لیگ برتر منتقل شده‌اند، اما بازیکنان جدید نشان دادند که توانایی پرکردن جای نفرات فصل قبل را دارند.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: ما در شش هفته ابتدایی لیگ آزادگان نشان دادیم که برای صعود به لیگ برتر آماده هستیم و مقابل حریفان عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده و هم‌اکنون در صدر جدول هستیم.

آقابابایی گفت: یکی از مشکلاتی که در این فصل هم با آن روبه‌رو هستیم، عدم حمایت لازم از سوی ورزش‌دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج است.

وی با اشاره به دیدار هفته قبل اکسین البرز برابر ملوان در خانه حریف بیان داشت: در این دیدار تماشاگران ملوان فشار زیادی به تیم ما وارد کرده و در نهایت نیز موفق شدند با زدن یک گل در دقیقه 90 ما را شکست دهند.

بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز افزود: اگر می‌خواهیم فصل آینده اکسین در لیگ برتر باشد و روند صعودی خود را با رسیدن به لیگ برتر تکمیل کند، باید هواداران از ما حمایت کرده و در روز مسابقه به ورزشگاه بیایند.

آقابابایی ادامه داد: ما روز شنبه یک دیدار حساس برابر بادران تهران داریم و برای اینکه بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم، مجبور به شکست دادن حریف هستیم.

وی تاکید کرد: رسیدن به این هدف نیازمند حضور تماشاگران البرزی در ورزشگاه و حمایت از نماینده استان است و امیدوارم با حضور هواداران بتوانیم حریف را در ورزشگاه خانگی شکست دهیم.

لازم به توضیح است که تیم فوتبال اکسین البرز با هدایت فیروز کریمی هم‌اکنون با کسب 12 امتیاز از شش مسابقه در صدر جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار