کد خبر: ۲۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 17 September 2016


مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار گفت که دانش آموزان این استان در چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضی حائز 12 رتبه کشوری شدند.

سمیه غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی استعدادها، رشد قوه خلاقیت نونهالان ، تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی 21 دانش آموز پایه ابتدایی مرکز البرز و شهریار موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات محاسبات ذهنی این مرکز 188 دانش آموز شرکت کرده بودند، یادآور شد: 9 نفر از دانش آموزان در این دوره به مقام اول ،

یک نفر مقام دوم و 7 نفر موفق به کسب مقام چهارم در این دوره از مسابقات کشوری شدند.

مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار بیان کرد: در چهارمین دوره از مسابقات محاسبات ذهنی کشور دانش آموزان سپهر صدقی ، امیر علی محمودی ، زینب طباطبایی، مهزیار رضایی ، نیما کرمی ، خاطر خیاط زاده ، پریا شیخلی ، سید مهدی علوی و امیر حسین عسگری تبار در سطح های مختلف حائز رتبه اول شدند.

غلامی گفت: در این دوره از مسابقات ملینا مهدی زاده ، پارسا فرخی و نیکا رستمی مقام دوم و ثنا بیرامی و سما برهانی نیز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی از دانش آموزان ستایش کریمی ، محمد عابدینی ، آروین عزیزی ، تارا بهروز ،معصومه طاهری و فاطمه حسنی بعنوان کسب کنندگان رتبه چهارم در این دوره از مسابقات یاد کرد.

مدیر اجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار یادآور شد: دانش آموزان با تلاش و پشتکار خود و حمایت ویژه والدین و مربیان موفق به کسب رتبه های برتر در چهارمین دوره از مسابقات محاسبات ذهنی کشور شدند.

غلامی گفت: محاسبات ذهنی و چرتکه ای ترکیبی از یک ابزار تدریس باستانی است که موجب بهبود مهارت هایی از جمله مدیریت زمان ، تمرکز و توانایی حل مسائله می شود.

چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار