معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: هم اکنون حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت از خدمات مختلف کمیته امداد یزد استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 16 September 2016
به گزارش تابناک یزد،غلامرضا مشعلچی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد امشب در مراسم جشن عاطفه‌ها در مهر تحصیلی که در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار شد اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها از اوایل شهریورماه آغاز شده و تا نیمه مهرماه ادامه داد.
وی با اشاره به اینکه این جشن با شعار هیچ دانش آموزی به خاطر فقر مالی از تحصیل باز نماند برگزار می‌شود گفت: امسال برنامه جشن عاطفه‌ها در استان یزد در قالب جشنواره برگزار شد و پایگاه‌ها در سطح شهر یزد کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند.
مشعلچی اظهار کرد: هم اکنون حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.
وی مشاوره، آموزش‌ مهارت‌های زندگی، اردوهای زیارتی اعم از مشهد مقدس، زیارت حرم حضرت معصومه(س)، اعزام به عتبات عالیات برای خانواده‌ها را از جمله خدمات فرهنگی کمیته امداد یزد برشمرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: مردم استان یزد می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱ و و تلفن ۱۸۱۱ در کمک به نیازمندان سهیم باشند.
مشعلچی گفت: استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی نیز در جمع آوری وجوه جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده و مردم خداجوی استان یزد می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار