نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:
به گزارش تابناک سمنان ،نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس دهم اقتصاد مقاومتی را لازمه رشد و توسعه کشور دانست و گفت: ایجاد فراکسیونی در این خصوص با عضویت ۱۶۴ نماینده نشان از اهمیت موضوع برای مجلس است.
کد خبر: ۲۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 15 September 2016
به گزارش تابناک سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی ظهر پنج شنبه در دومین نشست کارگروه اقتصادی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات شهید عبدالله ترابی مرکز آموزش علمی کاربردی رسول اکرم (ص) شهرستان دامغان افزود: یکی از اهداف راه اندازی فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس شورای اسلامی لبیک به منویات مقام معظم رهبری و کمک به اقتصاد کشور بود.وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف از توان بسیار مناسبی برخوردار است، افزود: باید با برنامه ریزی درست بتوانیم از این ظرفیت ها برای رشد و توسعه کشور در تمامی ابعاد استفاده کنیم.  رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه کشورمان از جوانان خوش فکر و زبده و صاحب نظر برخوردار است که باید از ایشان به عنوان سرمایه بزرگ در کمک به رشد و توسعه کشور بهره بگیریم و به آنان بها دهیم.  حسن بیگی کشاورزی را محور توسعه دانست و اضافه کرد:امروزه باید به بخش کشاورزی به عنوان موتور محرک برای رشد کشور توجه ویژه داشته باشیم و به این بخش توجه کنیم.  وی خواستار توجه ویژه مسئولان به بخش کشاورزی استان سمنان شد وگفت: نباید فقط به یک محصول کشاورزی توجه کنیم بلکه هدف ما رشد همه جانبه این بخش است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
ایا عمل هم میکنند؟!!یعنی خودشان و فرزندانشان ماشین ایرانی سوارند؟!!!شعار کافیست
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
دروغ بزرگ!!!!!!!!!!!!!با این دولت و مجلس اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست .وقتی مسئول اتصاد مقاومتی خودش تاجر و میلیاردر هست چطور میخواد اقتصاد رو مقاومتی کنه؟چرا اینقدر دروغ میگن؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار