در آستانه بازگشایی مدارس طرح ویژه نظارتی تعزیرات آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 15 September 2016
نعمت‌الله بیرانوند اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس طرح ویژه نظارتی تعزیرات آغاز می‌شود.

 

به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: در اجرای این طرح بر شهریه مدارس و دریافتی مدارس دولتی و غیردولتی، اماکن تولید و توزیع لباس فرم مدارس دانش آموزان و بررسی اقلام مجاز در بوفه مدارس نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: تا فصل درس و مدرسه زمانی باقی نمانده است و اولیاء هم در تب و تاب تهیه وسایل مورد نیاز برای دانش‌آموزان بوده و مسؤولان تعزیرات هم این روزها به دنبال اجرای طرح نظارتی این ایام هستند.

بیرانوند اضافه کرد: در این طرح بر شهریه مدارس و همچنین دریافتی مدارس دولتی و غیردولتی، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها بر اماکن تولید و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان، بقیه صنوف که کیف و کفش و لوازم تحریر و سایر اقلام خاص داش آموزان را عرضه می‌کنند نظارت خواهند شد.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را گزارش دهند، مردم می‌توانند به میز خدمت مستقر در تعزیرات حکومتی مراجعه حضوری داشته باشند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: اولیاء یا با تلفن ۲۲۲۷۴۰۲ تماس بگیرند یا پیامک ۳۰۰۰۹۶۵۱ و یا با تلفن ۱۲۴ همکاران در سازمان صنعت معدن و تجارت مسائل را در میان بگذارند.

وی ادامه داد: طرح ویژه نظارتی تعزیرات به مدت یک ماه در سطح مدارس استان ادامه خواهد داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار