دبیر هیات والیبال گلستان خبر داد:
قربان توسن گفت: کادر فنی تیم ملی برای این مرحله از اردو ، 182 بازیکن استان های کشور را فراخواند که از این بین 12 والیبالیست گلستانی هستند.
کد خبر: ۲۹۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 14 September 2016
قربان توسن  گفت: کادر فنی تیم ملی برای این مرحله از اردو ، 182 بازیکن استان های کشور را فراخواند که از این بین 12 والیبالیست گلستانی هستند.

وی بیان کرد: امیرحسین ملا عباسی، احسان دانش دوست، یاشار کمی، رسول کوچکی، امیرحسین نجاتی، سید امیر حسین موسوی، بهزاد فتوحی، فاروق کوچکی، مهدی خواجه، موسی سخاوی، احسان فرهمند و مهدی کمال قریبی؛ گلستانی های دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را از 27 شهریور ماه آغاز خواهند کرد.

دبیر هیات والیبال گلستان افزود: این اردوی سراسری به مدت 9 روز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود و ملی پوشان تمرینات خود را برای قرار گرفتن در فهرست بعدی اعلام شده زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.

توسن ادامه داد: گلستان یکی از استان های مطرح و صاحب نام والیبال کشور است که به دلیل اجرای طرح های استعدادیابی و وجود سرمایه های ارزشمند انسانی ، همواره بازیکنان این استان حضوری مداوم و مستمر در تیم ملی رده های سنی گوناگون دارند.

وی گفت: امیدواریم این روند با شناسایی و معرفی استعدادهای جدید ادامه یابد و بر تعداد ملی پوشان رده های سنی این رشته که دارای طرفداران زیادی در گلستان است، افزوده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار