کد خبر: ۲۹۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 13 September 2016


وضعیت تبلیغات محیطی در استان البرز به ویژه در کرج مرکز این استان روز سه شنبه با حضور مسئولان فرهنگی و شهری و فرمانداران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ساماندهی تبلیغات محیطی، بررسی امکانات موجود برای اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه های اجرایی، وضعیت رسانه ها و تاکید بر حل مشکلات آنها به عنوان رکن مهم اطلاع رسانی از جمله محورهای موضوعی این نشست بود.

معاون روابط عمومی استانداری البرز دراین نشست گفت: براساس بررسی ها امروز درمحیط شهری استان البرز شاهد تبلیغات تجاری هستیم که باید هرچه سریعتر در این زمینه ساماندهی لازم را داشت.

مهدی زعیم افزود: اما سهم دولت در اطلاع رسانی عملکرد در این زمینه بسیار کم است که بایک نگاه ویژه و ساماندهی می توان عدالت لازم را برقرار کرد.

وی ادامه داد: تبیین سیاست های حمایتی وزارت ارشاد و سیاست های تشویقی آن در حوزه اطلاع رسانی و مدیریت این بخش از جمله راهکارهای عملی مناسب دراین زمینه به شمارمی رود .

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری کرج نیز گفت: دربحث تبلیغات شهری با درنظر گرفتن مسائل آلودگی بصری درصدداجرای طرح های نظارتی و ساماندهی هستیم .

حسین عطایی افزود: برای ساماندهی حوزه تبلیغات لازم است به مدیریت شهری اطلاع رسانی لازم شود اقدامات موثر در حوزه و چارچوب قانونی رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام سازه های شهری برای تبلیغات درخدمت مجموعه دستگاه های اجرایی با نظارت سازمان مدیریت شهری قرار گرفته است .

مدیرکل بحران استاندرای البرز نیز با تاکید بر استفاده هر چه بیشتر ازظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی مواقع بحرانی گفت: دراین زمینه با تشکیل کارگروهی آموزش و اطلاع رسانی لازم آغاز شده است .

مهدی مهرور افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای آموزش مدریت بحران از جمله راهکارهای عملی مناسبت دراین زمینه به شمارمی رود .

وی خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری همایش آموزش برای خبرنگاران با هدف آماده کردن آنان برای اطلاع رسانی در مواقع بحران درصدد برداشتن گام های موثری هستیم .

مهرور ،خشکسالی ،آلودگی هوا را از مباحث مهم مدیریت بحران خواند که باید هرچه بیشتر باهمکاری رسانه ها دراین زمینه اطلاع رسانی لازم صورت گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار