پیگیری‌های خوبی در ارتباط با رفع مشکلات موجود در مسکن مهر فیروزکوه انجام شده است که فرماندار شهرستان فیروزکوه امروز به آنها اشاره داشت.
کد خبر: ۲۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 29 April 2015
به گزارش فارس، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه‌ای که برای بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن ایثار، خاتم‌الانبیا(ص) و برق با حضور معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی و معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه، رئیس اداره برق، رئیس اداره مخابرات، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شماری از اعضای تعاونی‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل عدم استقبال و ثبت‌نام اعضای تعاونی‌ها برای اخذ امتیاز تلفن، اداره مخابرات موظف است اطلاعیه‌ای برای اعضا و ساکنان دشت ناصر و غرقاب‌دره و تعاونی 176 واحدی برای اخذ اشتراک تلفن صادر کند.

وی مقرر کرد: برای دو واحد مسکونی از تعاونی برق که متقاضی ندارد، دو متقاضی به این تعاونی معرفی و وضع اعضایی که با این تعاونی تسویه حساب کرده‌اند، مشخص شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پیشرفت فیزیکی ساختمان‌های این تعاونی که از نظر بانک 80 درصد اعلام شده است، باید مورد بررسی قرار گیرد؛ همچنین دو پارکینگ مازاد که از قبل پیش‌بینی شده، مکان‌یابی و تأمین هزینه‌های آن هم مدنظر قرار گیرد.

مهری همچنین مقرر کرد: اتاق‌های کارگری تعاونی برق در معبر برداشته شود و به محل دیگری در همان مکان انتقال پیدا کند و مساحت یک هزار و 200 متر که متعلق به پروژه خاتم‌الانبیا(ص) و برق است، از هر جهت بررسی و تعارض موجود مشخص شود.

وی اعلام کرد: تا 15 اردیبهشت‌ماه، برای بررسی دقیق و مستمر مسائل این تعاونی‌ها باید این جلسه‌ای دوباره برگزار شود.

تکلیف انشعابات هر چه سریع‌تر معین شود

رئیس اداره برق شهرستان فیروزکوه نیز با اشاره به اینکه در تعاونی برق 36 متقاضی با مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: در حال حاضر، برخی از متقاضیان در منازل استیجاری زندگی می‌کنند و فقط تا پایان زمان قرارداد اجاره‌نامه برای اسکان فرصت دارند؛ بنابراین کارهای باقی‌مانده و مسائل و مشکلات موجود در اسرع وقت با دقت نظر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان و صاحبانشان تحویل داده شود.

علی‌اکبر منصورکراتی با اشاره به اینکه باید هر چه سریع‌تر تکلیف انشعابات معین شود، اعلام کرد: قیمت امتیاز برق برای هر واحد به مبلغ 16 میلیون و 600 هزار ریال رسیده است که پرداخت این مبلغ در توان مالی اعضای تعاونی نیست؛ همچنین طبق صورت‌جلسه سال گذشته پرداخت حق انشعابات بر عهده تعاونی‌هاست.

تسهیلات بانکی تعاونی خاتم‌الانبیا(ص) مشکلی ندارد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه نیز در این جلسه بیان کرد: تسهیلات بانکی تعاونی خاتم‌الانبیا(ص) مشکلی ندارد و مابه‌التفاوت پروژه‌های خاص با پیشرفت فیزیکی 70 درصد از 25 به 30 رسیده است که این امر به سرپرستی بانک مسکن شرق استان تهران ابلاغ شد.

حسین کیانی خاطرنشان کرد: در فرمت کلی دستورالعمل مسکن مهر خرید انشعابات بر عهده اعضا بوده که ممکن است بر اساس توافقات فی‌مابین بر عهده تعاونی‌ها قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار