نماینده مردم درمجلس شورای ا سلامی گفت:وزارت نفت به دلیل استفاده از زیرساخت های محور ایلام به مهران این هزینه را متقبل شده است.
کد خبر: ۲۹۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 10 September 2016
 بر اساس تفاهم نامه با شرکت نفت و وزارت راه و شهرسازی 25 درصد از مجموع هزینه جاده مهران به ایلام توسط شرکت نفت پرداخت می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛سلام امینی روز جمعه در بازدید از جاده مهران به ایلام افزود: وزارت نفت به دلیل استفاده از زیرساخت های محور ایلام به مهران این هزینه را متقبل شده است.

وی اظهار کرد: استانداری ایلام طی سه ماه گذشته پیگیر این موضوع شده بود که بر اساس استفاده های مختلفی که از این جاده وزارت نفت می کند، باید این مقدار از هزینه ها را تقبل کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم ادامه داد: پیگیر هستیم زودتر قسمتی از این بودجه آزاد شود تا با پرداخت مطالبات بخشی از جاده برای اربعین آماده شود.

امینی تاکید کرد: در آستانه اربعین هستیم و با توجه به اینکه پیش بینی می شود 30 درصد به تردد زائران در اربعین امسال افزایش یابد ، بایستی با جان و دل برای ایجاد زیرساخت ها تلاش کنیم تا در تردد زائران تسهیل شود.

فرماندار مهران نیز کمبود اعتبار را مهمترین مشکل شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم نمایندگان با رایزنی های مختلف اعتبارات مناسبی برای زیرساخت ها اختصاص دهند.

مراد ناصری افزود: هفت کیلومتر از جاده مهران به ایلام در حال چهار بانده شدن است که تلاش می شود تا اربعین این قسمت از راه آماده شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار