رئيس كميته امداد امام خميني (ره):
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) گفت: سال گذشته 150هزار خانواده تحت پوشش اين كميته با عزت و احترام خارج شدند و عامل اين اتفاق دانشجویان و جوانانی بودند که گفتند می‌خواهند روی پای خود بایستند‌.
کد خبر: ۲۹۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 09 September 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید پرویز فتاح در همایش سی‌وچهارمین اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی استان‌های کشور با نام «رهپویان ولایت» که در محل مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، با بيان اين مطلب كه در تمام زندگي سعي كرده‌ام خودم را به اما رضا گره بزنم، اظهار كرد: حتي زماني كه براي وزارت انتخاب شدم به حرم امام رضا (ع) آمدم و با حضرت بيعت و پيمان بستم.
وي ادامه داد:  از عجایب حرم امام رضا(ع) این است حضرت خیلی ساده حاجت‌ها را مستجاب مي‌كند، به شرطي كه اهل معامله باشيم و رمز دعا را بدانيم.
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) درخصوص اجراي اين اردوها در مشهد، بيان كرد: از خدا خواستم تا بتوانيم اردوها را به مشهد بياوريم تا دست اين جوانان را در دست امام بگذارد كه بحمدلله اين امر درحال تحقق است اما هنور آمار اين اردوها به آنچه مدنظر ماست نرسيده است، ما مي‌خواهيم اينطور نباشد كه شخصي به سن دانشجويي رسيده باشد و تا به حال به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده باشد.
فتاح درخصوص اهميت رسيدگي به ايتام در اسلام، عنوان كرد: آخرين رسول خدا از تبار يتيمان انتخاب شده و درواقع خداوند متعال مددكار يك يتيم مي‌شود و او را تبديل به فخر عالم مي‌كند و اهميت رسيدگي به ايتام تا حدي است كه مي‌بينيم قرآن بارها از ايتام سخن مي‌گويد.
رئيس كميته امداد امام خميني با بيان اين كه وقتي مي‌بينيم افراد تحت پوشش كميته امداد از ما جدا مي‌شوند و روي پاي خودشان مي‌ايستند و به در كنار ما به امدادگري مي‌پردازند براي ما بهترين زمان است، گفت: در سال گذشته 150 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با عزت و احترام خارج شدند و عامل اين اتفاق دانشجویان و جوانانی بودند که گفتند می‌خواهند روی پای خود بایستند‌.
فتاح‌ خاطرنشان كرد: كار امداد امام خميني (ره) كمك كردن موقت است براي اينكه افراد بتوانند روي پاي خودشان بايستند نه اينكه اينجا بمانند چرا كه كميته امداد خميني جاي ماندن بلند مدت نيست زيرا نه ما مي‌توانيم نه كسي نياز به اين كار دارد.
وي با اشاره به اينكه دعاي ايتام و مستمندان پاي نظام جمهوري اسلامي ايران است، تأكيد كرد: مؤمنين ترديد نداشته باشند كه اتفاقات منطقه به نفع جمهوري اسلامي ايران تمام مي‌شود.
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) اظهار كرد: كميته امداد امام خميني (ره) سال گذشته به 100هزار نفر كمك هزينه جهيزيه پرداخت كه به نظر ما اين تعداد كم است و بايد بيشتر شود.
فتاح با بيان اين مطلب كه فقر و نداري نمي‌تواند مانع اراده انسان شود، گفت: بسياري از دانش آموزان و دانشجويان ما در مقامات حكومتي و مجلس حضور دارند و ميان آن‌ها 3500نخبه وجود داشته كه اين نشان مي‌دهد همه چيز به اراده انسان و داشتن روحيه پرنشاط براي آينده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار