فرمانده انتظامی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان مسلح ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ 340 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۲۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴ 09 September 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ غلامرضا اربابی روز پنجشنبه با تشریح این عملیات افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کردند مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: پس از پایش های مداوم اطلاعاتی، روز گذشته ماموران پلیس خودرو تویوتا متعلق به این باند را که در محور سراوان - خاش در حال جابجایی مواد مخدر بود شناسایی کرده و زیرنظر قرار دادند.
وی با بیان این که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت نیروهای پلیس قصد فرار داشت که ماموران در اقدامی غافلگیرانه پس از درگیری مسلحانه، خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را توقیف و یک نفر از قاچاقچیان را نیز در این عملیات دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 340 کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار