رئیس پلیس پایتخت از اجرای گسترده طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این راستا 300 توزیع کننده مواد مخدر در 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 07 September 2016
سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه دستگیری 300 توزیع کننده مواد مخدر در پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در این طرح ماموران پلیس به 115 پاتوق فروش مواد مخدر یورش برده و این مکانها را پاکسازی کردند.

به گفته وی در این عملیات گسترده 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

سردار ساجدی نیا با تاکید بر اینکه مبارزه با تولید، توزیع و فروش مواد مخدر از دغدغه های بحق شهروندان تهرانی است گفت: نقاط بافت فرسوده تهران محل تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر است که امیدواریم به هماهنگی دادستانی تهران این بافت های فرسوده تخریب شود.

وی تصریح کرد: در طرح جمع آوری معتادان متجاهر که از دو هفته پیش آغاز شاهد کاهش 30 درصدی انواع سرقت در پایتخت بودیم.

به گفته سردار ساجدی نیا، شش هزار معتاد در این طرح جمع آوری خواهند شد که امیدواریم تا پایان این هفته این طرح عملیاتی شود.

به گفته رئیس پلیس پایتخت از 300 خرده فروش توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده طی 24 ساعت گذشته 130 نفر سابقه دار هستند.

** انهدام 30 باند بزرگ مواد مخدر در شش ماهه نخست سال

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به 155 مرحله طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون گفت: در این راستا ماموران پلیس تاکنون 30 باند را شناسایی و منهدم کردند و 11 تن مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گفته سردار ساجدی نیا این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش و دستگیری ها نسبت به مدت مشابه 32 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 9 هزار و 900 معتاد متجاهر جمع آوری و با هماهنگی و همکاری ارگانهای مربوطه همچون قوه قضائیه و شهرداری به مراکز بازپروری معرفی شدند.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: طرح امنیت و آرامش به قوت خود باقی است و شهروندان تهرانی می توانند در صورت مشاهده موارد مجرمانه با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار