کد خبر: ۲۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 06 September 2016


مدیرکل تعاون استان البرز با بیان اینکه به طور همزمان در هفته تعاون ۶۰۸ تعاونی تولیدی و خدماتی افتتاح می‌شود، گفت: در استان البرز ۹ تعاونی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسماعیل خلیلی در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز که صبح امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه به طور همزمان در هفته تعاون 608 تعاونی تولیدی و خدماتی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در استان البرز 9 تعاونی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کار افتتاح می‌شود.

مدیرکل کار استان البرز با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این امر هزینه شده است، افزود: 600 میلیارد آن به صورت مستقیم از سوی خود افراد است و مابقی آن با استفاده از تسهیلات است.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این تعاونی‌ها 210 شغل مستقیم ایجاد می‌شود، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه اشتغال است.

خلیلی با بیان اینکه تعاون به معنای همکاری در بین آحاد مردم است، اظهار داشت: باید در بحث تعاون در زمینه‌های تولید، توزیع و خدمات تقوا وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بر 3 بخش است که یکی از آنها تعاون است، گفت: باید تعاون 25 درصد اقتصاد کشور را به خود اختصاص می‌داد که در حال حاضر اینگونه نیست.

خلیلی با بیان اینکه نگاه در بحث تعاون به صورت خرد است، افزود: در حوزه تعاون در شهر کرج بیمارستانی موفق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف تعاون، تشکیل تعاونیها است، گفت: در سال گذشته به سبب رکود اقتصادی در این امر موفق نبودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار