با حضورمعاونت اطلاعات وآمار سازمان برنامه و بودجه ؛
برای نخستین بار جلسه هماهنگی دهیاران و بهورزان ، اعضای شورای شهر و بخش معمولان با حضور مهندس نورالدینی معاونت اطلاعات و امار سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام مدیر در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در سالن مدرسه مکتب الزهراشهر معمولان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 06 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،برای نخستین بار جلسه هماهنگی  دهیاران و بهورزان ، اعضای شورای شهر و بخش معمولان با حضور مهندس نورالدینی معاونت  اطلاعات و امار سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام مدیر در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در سالن مدرسه مکتب الزهراشهر معمولان برگزار شد.
 در این مراسم که نورالدین درمنان  فرماندار  پلدختر  وعباس  محمودی بخشدار معمولان شرکت داشتند  موضوع محوریت سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 مورد بحث وتحلیل قرارگرفت .
بخشدار معمولان ضمن خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه در خصوص ضرورت برنامه ریزی و داشتن اطلاعات جهت برنامه ریزی دراز مدت تاکید کرد و ضرورت همکاری دهیاران و بهورزان با مامورین امار را لزم دانست و خواهان  همکاری همه دستگاهای ذیربط درخصوص این بحث شد.
همچنین فرماندار پلدختر با اشاره به نقش دهیاران و بهورزان  در شناسایی مشکلات روستاها خواهان همکاری آنان با مامورین سر شماری شد
نورالدین درمنان بر ضرورت ارایه اطلاعات صحیح توسط خانوارها تاکید کردو دقت نظر را در انجام کار لازمه انجام مطلوب این سرشماری دانست.
در ادامه  نورالدینی  معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام مدیر در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95    ضمن تشکر از بخشداری معمولان و فرماندار شهرستان پلدختر به خاطر برگزاری این جلسه  گفت: این اولین جلسه در  بین بخشهای مختلف استان است که در خصوص ضرورت بستر سازی جهت برگزاری سر شماری عمومی نفوس و مسکن سال 95  برگزار گردیده است .
وی  ارایه اطلاعات دقیق خانوارها به مامورین سر شماری  مهم برشمرد و از توجه بخشدار  معمولان و فرماندارشهرستان به این مهم تقدیرکرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: معمولان ، آمار ، مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار