تولیت آستان امام خمینی (ره) گفت: اعضای شورای شهر چشم و گوش مردم بوده و در برابر آنها مسئول هستند.
کد خبر: ۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 28 April 2015
به گزارش مهر،  حجت الاسلام سید حسن خمینی در جمع اعضای شورای شهر و روستا و تعدادی از اعضای شورای عالی استان ها در حرم مطهر امام راحل با گرامیداشت هفته شوارها اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید توجه داشته باشند که با رأی مستقیم مردم انتخاب شده اند به همین خاطر در برابر مردم مسئول هستند.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) افزود: اعضای شورای شهر به منزله چشم و گوش مردم هستند و باید قدر اعتماد مردم را دانسته و برای حل مشکلات مردم و پیشرفت و آبادانی شهر و منطقه خود تلاش کنند.

وی شوراها را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند.

حسن خمینی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که انتخاب شدن از سوی مردم نباید موجب غرورشده و نگاه ما را نسبت به گذشته دچار تغییر کند، انسان باید همواره مراقبت را در دستور کار خود قرار دهد.

گفتنی است ظهر امروز و همزمان با هفته شوراها جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و تعدادی از اعضای شورای عالی استان ها با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کرده و بر ادامه راه و مسیر امام تأکید کردند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با حضور بر سر مزار حاجیه خانم ثقفی همسر مکرمه امام راحل نسبت به مقام و منزلت این یار امام ادای احترام کرده و از مجاهدت های وی تجلیل کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار